Ako dođe do pregrevanja motora – čeka vas veliki izdatak za popravku. Cena termostata nije velika i nemojte odlagati njegovu zamenu.
Neispravan ventilator grejača često može biti problem. Rešenje nikako nije jednostavno kako neki možda pomisle. Jer kod velike većine automobila mora da se rasturi kompletan kokpit, da bi se zamenio neispravan deo. Vraćanje sve na mesto je prava avantura.
Iako dobijate vruću tečnost u jezgru grejača, ventilator grejača, deo koji zapravo uduvava topao vazduh u putnički automobil prosto ne radi. Čest uzrok kvara je kratki spoj. Jednako je ovaj kvar prisutan na japanskim, francuskim i nemačkim automobilima.
Treći najčešći problem je nedovoljna količina antifriza ili rashladne tečnosti u sistemu. Kada vam nivo antifriza padne, topla tečnost ne može doći do jezgra grejača i zato imate loše grejanje ili čak nikakvo grejanje u putničkom prostoru. To se može dogoditi ako motor radi previše i pregreje se ili ako sistem nije pravilno napunjen. Vi možete da dospete antifriz i problem rešite, ali često je uzrok gubitka rashladne tečnosti jer negde curi na nekom crevu ili čak hladnjaku.
Slično vašim pokvarenim kontrolama na kokpitu, ožičenje vašeg automobila moglo bi biti prekinuto ili imati kratki spoj. To znači da se grejanje ne aktivira kada vozač poželi.
Glas javnosti/B06S