Glas Javnosti

Sa koliko pređenih kilometara je auto teško prodati?

Auto-moto
Autor: Glas javnosti

Prekoračenje određenog praga kilometraže može drastično smanjiti vaše šanse da dobro prodate svoje vozilo.

Vozači upozoravaju da će određena kilometraža vašeg automobila izgledati toliko loše u glavama kupaca da će automobil biti gotovo nemoguće prodati.

Prekoračenje određenog praga kilometraže može drastično smanjiti vaše šanse da dobro prodate svoje vozilo.


Kilometraža je faktor koji može ozbiljno uticati na prodaju vašeg automobila, a određena očitavanja kilometraže mogu ukazivati na to da biste mogli da završite dobar posao.

Verovatnoća pronalaženja kupca za vaše vozilo zavisi prvenstveno od mehaničkih i psiholoških implikacija iza određenih kilometraža.

Prodaja pre nego što automobil dostigne 50.000 do 60.000 kilometara je generalno vaša najbolja opcija jer opšte garancije mnogih proizvođača automobila ističu oko tog standarda, a prema Progressive-u, tada često treba da se obavi prvi krug značajnog održavanja.

Još jedna metrika kilometraže koju treba uzeti u obzir je prodaja vozila pre nego što pređe između 90.000 i 110.000 kilometara.

Garancije za pogon automobila često ističu u okviru tog opsega kilometraže, a drugi ciklus velikog održavanja obično takođe sledi nakon isteka garancije.

Međutim, vozila koja prelaze 160.000 kilometara često stvaraju psihološku barijeru za kupce, čak i ako model radi dobro.

Stručnjaci iz Progressive-a kažu da postoji uobičajena percepcija u glavama kupaca da vrednost automobila opada nakon 160.000 kilometara.

Evidencija o održavanju može potencijalnom kupcu pokazati da vozilo koje dobro vozi sa više od 160.000 kilometara vredi njihovog novca, naglašavajući važnost organizovanja i čuvanja papirologije.


Glas javnosti/ N01S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR