Glas Javnosti


Ovo je jedini primerak ovakvog Poršea na svetu

Auto-moto
Autor: Glas javnosti

Personalizacija je postala nova zabava za najbogatije, ali malo ko je otišao tako daleko kao Porše.

Decenijama, njegov program Sonderwunsch omogućava kupcima da dobiju praktično sve što žele, ako su spremni da čekaju i adekvatno plate. Najnoviji dokaz ove filozofije dolazi u obliku posebnog, jedinstvenog modela 911 Carrera T, nazvanog „Formosa“, automobila koji će zauvek ostati jedinstven.

Ime Formosa odnosi se na istorijsko ime za Tajvan, „Ilha Formosa“, ili „prelepo ostrvo“. Upravo je ova ideja poslužila kao inspiracija dizajnerima i majstorima iz odeljenja Porsche Exclusive Manufaktur i Sonderwunsch. Rezultat nije samo još jedna posebna boja ili nekoliko pločica sa posvetom, već pažljivo ispričana priča o pejzažu, moru i planinama Tajvana, pretočena u svaki detalj automobila.

Karoserija je ofarbana u potpuno jedinstvenu nijansu Ipanema Blue Metallic, dizajniranu da evocira Pacifik koji okružuje ostrvo. Kontrastni detalji u Suzuka Grey Metallic boji na natpisima, okvirima bočnih prozora i haubi stvaraju osećaj sportskog duha. RS Spyder točkovi dodatno naglašavaju sportski dodir, dok zatamnjena HD-Matrix LED svetla i ekskluzivna zadnja svetla diskretno signaliziraju da je ovo nešto posebno.

Enterijer ide korak dalje. Inspiracija planinama i šumama Tajvana vidljiva je kroz paldao drvo, dok su sedišta presvučena kombinacijom smeđe i crne kože sa zelenim kontrastnim šavovima. Specijalno razvijen „Formosa“ uzorak, u zelenim, crnim i krem tonovima, pojavljuje se na sedištima i u prednjem prtljažniku presvučenom kožom. Detalji poput osvetljenih pragova sa natpisom „Formosa x Sonderwunsch“ i utisnuti motiv talasa i planine na naslonima za glavu zaokružuju priču.

Podjednako važno, mehanika nije dirana. Ovo je i dalje čisti 911 Carrera T, sa manuelnim menjačem, sportskim vešanjem i trolitarskim bokser šestocilindričnim motorom koji razvija 394 KS i 421 Nm. Drugim rečima, iza svega stoji isti puristički karakter koji čini da Carrera T ima posebno mesto među entuzijastima, piše Jutarnji.hr

Nije otkriveno koliko je kupac morao da plati za ovaj 911, ali je jasno da je suma verovatno mnogo, možda čak i višestruko veća od 146.800 evra koliko košta „običan“ 911 T. Ali je sigurno da će ovako poseban model postati vredan kolekcionarski predmet u budućnosti.

Glas javnosti/ A03S 

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR