Glas Javnosti

ОВАКО ТО РАДЕ У НЕМАЧКОЈ СА СТАРИМ АУТОМОБИЛИМА: "Старо за ново" и надоградње хардвера за контролу емисије гасова

Auto-moto
Autor: Глас јавности / ТАНЈУГ / од 03.10.2018.

Коалициони партнери у немачкој влади сложили су се да власницима старијих дизел возила, у градовима у којима је ваздух посебно загађен, пруже могућност да бирају између подстицаја за куповину по систему "старо за ново".

Коалициони партнери у немачкој влади сложили су се да власницима старијих дизел возила, у градовима у којима је ваздух посебно загађен, пруже могућност да бирају између подстицаја за куповину по систему "старо за ново" и надоградње хардвера за контролу емисије, показују документи у које имао увид Ројтерс.
 

Након маратонских разговора до дубоко у ноћ, канцеларка Ангела Меркел и лидери њених коалиционих партнера објавили су рано јутрос да су се договорили о начину за смањење загађења у градовима, уз истовремено избегавање непопуларне мере забране вожње.

Мада влада у првој информацији није изнела детаље договора, у документу до којег је дошао Ројтерс наводи се да су се немачки произвођачи аутомобила сложили да понуде програм "старо за ново" са атрактивним подстицајима или попусте за власнике дизел возила са стандардом емисије Еуро 4 и Еуро 5.

Уколико власници модела Еуро 5 буду желели да надограде хардвер с такозваним системом селективне каталитичке редукције (СЦР) и ако је он доступан и сврсисходан, немачка влада очекује да произвођачи преузму на себе те трошкове, пише у документу.

Трошкове надоградње хардвера са СЦР системима код доставних возила и трговачких комбија влада ће субвенционисати до 80 одсто, наводи се у том материјалу.

Према званичним подацима, у Немачкој има 3,1 милион аутомобила са Еуро 4 стандардом и 5,7 милиона Еуро 5 дизелаша, од укупно 46,5 милиона аутомобила на немачким путевима, додаје британска агенција.

Глас јавности / ТАНЈУГ / од 03.10.2018.

 

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR