Kako kažu predstavnici ovog auto giganta, cilj im je da povećaju udeo sekundarnih materijala u svojim automobilima. Istraživanje koje su sproveli pokazalo je da neiskorišćen potencijal leži u automobilskom staklu zbog čega su sa svojim partnerima pokrenuli pilot projekat kako bi ispitali mogućnost stvaranja novog stakla od starog.
Oštećena stakla prvo odlaze u centar Reiling, gde se razbijaju u sitnije delove i dalje prerađuju kako bi se dobio materijal prvobitnog kvaliteta pogodan za nova stakla. Da bi se to ostvarilo, potrebno je od stakla odvojiti druge materijale, poput metala, plastičnih slojeva, žica. To se postiže korišćenjem magneta, separatora metala i drugih aparata za razdvajanje. Dobijeni reciklat šalje se u Saint-Gobain Glass gde se meša sa komponentama poput kvarcnog peska, krede, natrijum karbonata i prave se potpuno novi prozori koji bi trebalo da budu istog kvaliteta kao i oni napravljeni od nerecikliranih sirovina, piše portal Ekapija.
Ukoliko jednogodišnji pilot projekat pokaže da je dobijeni materijal jednakog kvaliteta i stabilnosti kao i originalna sirovina, ali i da je njegovo korišćenje ekonomski opravdano, sledeći korak je primena u seriji Audi Q4 e-tron, najavljuju iz ove kompanije.