Prošle godine je u Dingolfingu inače proizvedeno nešto više od 290.000 automobila, čime je to bila četvrta po veličini fabrika BMW-a na svetu.
Kao i limuzina, i karavanski M5 Touring koristi plug-in hibridni pogon, a u pitanju je kombinacija 4,4 litarskog V8 twin-turbo benzinca sa 430 kW/585 KS i elektromotora sa 145 kW/197 KS.
Automobil ima kombinovanu snagu 535 kW/727 KS i 1000 Nm obrtnog momenta, kao i baterije od 18.6 kWh (domet u elektro modu iznosi 67 km pri čemu je ovde najveća brzina 140 km/h). Za punjenje baterije su inače potrebna dva sata i 15 minuta.
Novi M5 Touring do 100 km/h stiže za 3,6 sekundi, za 11,1 sekundi je na 200 km/h i može do 250 km/h. Uz M Driver’s Package najveća brzina iznosi 305 km/h.
Automobil je dugačak 5096 mm, širok 1970 mm i visok 1516 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 500 do 1630 litara.
Paleta uključuje boje Isle of Man Green metallic, Marina Bay Blue metallic, Storm Bay metallic i Frozen Deep Grey metallic.
Ovaj model visokih performansi između ostalog ima i ispupčene blatobrane, izmenjene branike, drugačije bočne pragove, veliki zadnji difuzor i zadnji krovni spojler.
Sem toga, deo M paketa čine i pogon na sva četiri točka, pet modova vožnje (Hybrid, Electric, eControl, Dynamic i Dynamic Plus), sportski podešeno M oslanjanje, sportski izduvni sistem, opcione karbon-keramičke kočnice, posebni alu točkovi (od 20 i 21 inča), Michelin gume 285/40 ZR20 i 295/35 ZR21, kao i doterana unutrašnjost sa Merino kožom, displejima od 12.3 i 14.9 inča, iDrive 8.5 Operativnim Sistemom, Bowers & Wilkins Surround Sound sistemom od 655 vati i sa 18 zvučnika, kao i sportskim M multifunkcionalnim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom i crvenom oznakom na 12 sati.
Cene u Nemačkoj počinju od 146.000 evra, što je 2.000 evra više od M5 limuzine.
Glas javnosti/ A05S