Umesto čoveka instruktora, senzori bi pratile komande koje polaznik izvršava i pružali bi povratne informacije u realnom vremenu, stoji u dokumentu. Senzori korišćeni u ovu svrhu bi uključivali lidar, kamere i GPS, ili drugim rečima, mnoge od istih senzora koji omogućavaju samovozećim automobilima da se snalaze u okruženju.
U svom zahtevu GM je naveo da prednosti automatizovane obuke vozača uključuju manje troškove i lakše zakazivanje časova. To bi, međutim, ostavilo ljude instruktore vožnje bez posla.
Što se tiče pitanja zašto bi obuka vozača uopšte i dalje bila neophodna u svetu samovozećih automobila, iz kompanije GM kažu da će ljudi verovatno i dalje želeti da voze radi ličnog užitka. Autonomnima vozilima će takođe možda trebati ljudska pomoć u određenim situacijama, tako da će ljudi i dalje morati da budu obučeni da preuzmu kontrolu, naveo je ovaj proizvođač automobila, prenosi portal TechLifestyle.
Proizvođači automobila često patentiraju nove tehnologije bez jasnih planova za komercijalizaciju, ali u ovom slučaju patent takođe zavisi i od široke upotrebe samovozećih automobila.