Glas Javnosti

Mazda revitalizuje razvoj rotacionih motora: Ka održivoj automobilskoj budućnosti

Auto-moto
Autor: Glas javnosti

Rotacioni motori su poznati po svojoj jedinstvenoj strukturi koja generiše energiju rotiranjem trouglastog rotora

Mazda je nedavno obnovila svoj posvećeni tim inženjera za razvoj rotacionih motora, pokazući svoju predanost adaptaciji na brzo evoluirajući automobilski pejzaž, posebno u kontekstu budućnosti koja teži ka nultoj emisiji ugljenika. Ovaj potez dolazi kao deo šire strategije kompanije da ubrza istraživanje i razvoj rotacionih motora, adaptiranih novoj eri, kako bi nastavili da isporučuju radost vožnje kroz rešenja koja su prikladna za današnje vreme, težeći ka realizaciji društva neutralnog po pitanju emisije ugljenika.

Osnovan 1. februara 2024. godine, "RE Development Group" je deo Odeljenja za razvoj tehnologije pogonskih agregata i usmeren je na nastavak evolucije rotacionih motora kao generatora, istražujući i razvijajući područja kao što su usklađenost sa regulatornim zahtevima u glavnim tržištima, kao i primenu goriva neutralnog po pitanju ugljenika. Mazda se nada da će ova inicijativa rezultirati tehničkim probojem u tehnologiji rotacionih motora, uz obećanje da će nastaviti da isporučuje atraktivne automobile koji izazivaju uzbuđenje kod kupaca, držeći se svog duha izazivača.


Rotacioni motori su poznati po svojoj jedinstvenoj strukturi koja generiše energiju rotiranjem trouglastog rotora, a Mazda je prvi proizvođač automobila koji je masovno proizvodio ove motore, počevši od Cosmo Sporta predstavljenog 1967. godine. Mazda nastavlja da istražuje upotrebu rotacionog motora u plug-in hibridnom MX-30 e-Skyactive R-EV, čiji 0,8-litarski Wankel motor puni malu bateriju vozila, produžavajući njegov domet sa 85 km na 600 km. Ova inovacija je bila dovoljno uspešna da ubedi brend da dalje ulaže u tehnologiju.

Najava ponovnog pokretanja razvoja rotacionih motora dolazi u trenutku kada Mazda nastoji da održi svoje nasleđe inovativnih pogonskih sistema, uključujući razvoj motora kao što je Skyactiv-X sa kompresijskim paljenjem, dok istovremeno istražuje projekte goriva neutralnog po pitanju ugljenika i primene rotacionih motora kao generatora u električnim vozilima (EV).

Ovaj potez ukazuje na Mazdino prilagođavanje strategije održivosti, gdje rotacioni motori mogu igrati ključnu ulogu u produženju dometa i generisanju energije za hibridna i električna vozila, predstavljajući jedinstveno rešenje koje kombinuje efikasnost i održivost električnih pogonskih sklopova sa karakterističnom performansom i karakterom rotacionih motora.


Glas javnosti

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR