Sigurno ste se zapitali gde idu automobili kada dođe vreme da se napravi mesta za najnovije modele!?
Kada u salon automobila stigne nova tura modela, zastupnici stare sigurno da ne poklanjaju, jer su autokuće franšize. To znači da kupuju nove automobile od proizvođača i prodaju ih po višoj ceni da bi ostvarili profit.
Nakon što zastupnik kupi te automobile, oni im pripadaju. Ne mogu tek tako da ih neprodate pošalju nazad proizvođaču na kraju godine, piše Jutarnji.hr. Da bi zaradili, moraju da privuku kupce da ih kupe. Ovo su trikovi koje prodavci automobila koriste.
Automobili se mogu prodati i na javnim aukcijama. Prilikom toga deo cene ide aukcijskoj kući, što znači da zastupnik gubi mnogo novca. Druga mogućnost je korišćenje tih automobila kao zamenskih kad ljudi dovoze svoje na servis.
Premeste ih na drugo tržište Postoji nekoliko opcija za zastupnike kada se njihovi automobili ne prodaju. Oni mogu da pošalju neprodate automobile na drugo tržište gde bi određeni model mogao da bude tražen.
Snižavanje cene Konačna opcija je snižavanje cena. Na kraju modelske godine, proizvođači automobila i zastupnici žele da se reše „inventara“ da se stariji automobili ne bi „takmičili“ s novijim modelima.