Britanski proizvođač vozila, u vlasništvu Tata Motorsa, lansiraće tri nova električna automobila 2026. godine. Kao deo svog rebrendiranja, Jaguar je otkrio potpuno novi logo. Umesto starog logotipa sa velikim slovima, novi dizajn donosi moderniji i sofisticiraniji izgled, koji Jaguar opisuje kao „moćnu proslavu modernizma“.
Novi logo, zlatne boje, dizajniran je specijalno za ovu priliku sa unikatnim fontom. Slova su razmaknuta i pisana malim slovima, osim slova „G“ i „U“, za koja kompanija tvrdi da predstavljaju „neočekivano, kroz harmonično spajanje velikih i malih karaktera“.
Jaguar je najavio prelazak na električna vozila 2021. godine. Generalni direktor Ravdon Glover rekao je da je povlačenje novih automobila iz prodaje bilo „namerno“.
„Moramo da promenimo percepciju ljudi o tome šta Jaguar predstavlja“, rekao je on. A to nije direktna, laka stvar. Tako da je razmak između starog i novog, zapravo, veoma bitan“, kaže on.
Glavni kreativni direktor Jaguara Land Rovera (JLR) Džeri Mekgovern rekao je da Jaguar ima „korene u originalnosti“ i da njegov osnivač, ser Vilijam Lajons, veruje da „ne treba da bude kopija ničega“.
View this post on Instagram
Novi brend Jaguar je „maštovit, smeo i umetnički“ i „jedinstven i neustrašiv“, dodao je on.
Prvi automobil u okviru novog brenda bio bi GT sa četvoro vrata.
Glas javnosti /B11S