U pitanju je električni Ionik 5. Za početak, recimo da su pored osnovne planirane još dve verzije, N Line i sportski N. Kao i kod konvencionalnih modela, nivo N Line donosi sportske detalje bez zadiranja u tehnologiju . Tako će oznaka ovde značiti atraktivnije branike, deblje pragove, felne od 20 inča novog dizajna.
Bolja ergonomija
Redizajn Ionik 5 takođe mu je dao malo izmenjenu prednju masku i 50 mm širi zadnji spojler. Konačno, ugradnjom različitih branika, električni Hiundai je porastao za 20 mm (4655 mm). I još jedan detalj koji se ne sviđa samo onima sklonim naknadnom podešavanju. Ionik 5 je konačno dobio brisač zadnjeg stakla, po uzoru na N izdanje.
A u kabini nailazimo na pomalo neočekivanu vest. Model sada ima više opcija za prečice. Postoji veliki broj dugmadi vezanih za grejanje (sedišta, volan) i pomoć pri parkiranju. Pregrade za skladištenje pića sada su vertikalno orijentisane, a pored njih je i prostor namenjen bežičnom punjenju mobilnog uređaja. Sve u svemu, Hiundai je radio na ergonomiji.
Foto: twitter/printscreen
N Line donosi i sportska sedišta, metalne pedale, dvobojnu verziju enterijera, kontrastne šavove, kao i nešto drugačiji dizajn volana. U svakom slučaju, budući vlasnici mogu da računaju na više estetike, ali i na poboljšani infotainment.
Veća baterija
Takođe, u Hjundaju naglašavaju da je povećana snaga karoserije, a B oslonci i vrata su dobili dodatna pojačanja. Radom na šasiji smanjuje se buka u vožnji. Na kraju, recimo da običan model dobija bateriju većeg kapaciteta, koja je sa 77,4 narasla na 84 kVh.
Novi Ionik 5 je već krenuo u prodaju u Koreji, dok će ostatak sveta biti domaćin kasnije ove godine.
Glas javnosti/I01H