Glas Javnosti

"Фијат 500X," италијански кросовер, унапређен изнутра и споља, добио је нови изглед и савременију технологију

Auto-moto
Autor: Глас јавности / Новости / од 29.08.2018.

"Фијат 500X," италијански кросовер, унапређен је како изнутра тако и споља, добио је нови изглед, савременију технологију. "Фијатов" кросовер се снажно позиционирао на тржишту Европе у овом сегменту као један од пет најпродаванијих модела од 2016. године.

Нови 500X има потпуно свеж екстеријер са новим кластерима LED светла и Full-LED предњим светлима, као и новим ентеријером, који још више наглашава његов непогрешив идентитет модела 500 док пружа већу функционалност и комфор у исто време. 

Надаље, нови модел по први пут нуди нову породицу троцилиндричних и четвороцилиндричних мотора у једном Фијат возилу, који гарантују задовољство возача са до 20 одсто бољом економичношћу потрошње у односу на претходне бензинске моторе, а да су притом и до 20 одсто тиши од турбо дизел варијанти. 

Вожња је пријатнија, комфорнија и безбеднија него икад до сад са новим системима помоћи при вожњи који су део стандардног пакета опреме на свим верзијама. 

Систем аутоматског препознавања саобраћајних знакова, заједно са "Speed Advisor" системом за препоручену брзину омогућава возачима да избегну кршење максималне дозвољене брзине тако што једностваним кликом прилагођавају брзину возила користећи информације очитане са саобраћајних знакова крај пута, док "Lane Assist" систем помоћи при промени траке служи као упозорење при промени траке на ауто-путевима.

Најинтересантније новине укључују нове кластере ЛЕД светала. Нова дневна светла и кластери задњих ЛЕД светла су стандардног дизајна и имају још модернији изглед, у савршеном складу са најновијим стилским додацима уведеним у породици 500. 

По наруџбини су доступна и нова предња светла са Full LED технологјиом, израђена у партнерству са компанијом „Magneti Marelli“, која, поред непогрешивог стила модела 500, пружају и још моћније осветљење, и која су 20 одсто светлија од "Xenon" технологије са претходног модела. 

Видљивост је значајно унапређена, а троше пет пута мање енергије од традиционалних халогених светла. За крај, она смањују замор очију, захваљујући томе што имају осветљење налик дневном светлу, и покривају широк опсег: при брзини од 90 km/h, на пример, возачи примећују препреке до четири секунде раније – што представља раздаљину од 100 метара – него са стандардним халогеним светлима. 

Нова Урбан верзија има потпуно нов дизајн предњег и задњег браника, док Cross и City Cross имају нове заштитне плоче којима потрвђују свој смели идентитет. Комфоран ентеријер, у италијанском стилу, са избором од седам различитих пресвлака – израђених комбиновањем различитих врста тканина, коже, детаља и боја – велики избор могућности за седишта и комфоран простор за ноге.

Једна од највећих иновација је комплетно рестилизован кокпит, са новом таблом са инструментима са графиком која се сада још лакше чита, заједно са новим управљачем који је обликован тако да обезбеди бољи положај руку возача и савршено руковање, са премијум техно-кожном пресвлаком и радио контролама, за безбеднију вожњу у сваком тренутку.

Нови 500X је први Фијат модел опремљен иновативном породицом турбо мотора осмишљених да постигну одговарајућу равнотежу између перформанси и задовољства које пружају најбољи турбо дизел мотори (и притом су 20 одсто тиши уз 20 одсто бољу економичност у поређењу са претходним бензинским моторима. 

Нови "Firefly" турбо мотори спуњавају стандард Еуро 6/D – TEMP и имају филтер честица чађи (GPF), и представљају резултат више од 75.000 сати виртуалног тестирања, 60.000 сати теренских тестирања возила уживо и 5 милиона километара пређених на путевима широм света како би се потврдила њихова снага и поузданост. 

Нова линија турбо бензин мотора развијена је на модуларној структури са цилиндарском јединицом од 0,33 литра, и обухвата троцилиндрични 1-литарски мотор који производи 120 КС и 190 Нм обртног момента, у комбинацији са шестобрзинским ручним мењачем и погоном на предњим точковима, као и четвороцилиндрични 1,3-литарски мотор са 150 КС и 270 Нм обртног момента, у овом случају са шестобрзинским DCT аутоматским мењачем са двоструким квачилом, и погоном на предњим точковима.

Цене још нису саопштене.

Глас јавности / Новости / од 29.08.2018.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR