Glas Javnosti

10 аутомобила којима цена најбрже пада

Auto-moto
Autor: alo.rs

Бројни су разлози за изузетно ниску цену ових некада популарних модела свих класа...
Приликом куповине новог аутомобила људи често не узимају у обзир колико је цена неког модела опала и колико добро могу да прођу уколико га буду купили. Обично се обраћа пажња на друге трошкове, као што су потрошња горива и цена поправке, али ретко ко је свестан колико је процентуално опала цена одређених аутомобила, пише ЊхатЦар.

Узимајући у обзир факторе као што су три године вожње и 58.000 пређених километара, ових 10 четвороточкараша највише је процентуално појефтинило:
10) Цитроëн Ц3
Модел: 1.5 Блуе ХДи 100 Феел

Почетна цена: 21.400 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 5.900 евра

Пад цене: 15.500 евра

Задржана цена: 27,4%

Добар изглед, практичност и удобност у вожњи чине овај ауто и даље привлачним, а нарочито уз оволики пад у цени, због којег га многи и избегавају, свесни да ће приликом препродаје добити за њега знатно мање него што су дали.

9) Фиат Панда

Модел: 1.2 Поп

Почетна цена: 11.800 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 3.200 евра

Пад цене: 8.600 евра

Задржана цена: 27,3%

Панда је дуже у продаји од осталих тренутно популарних нових аутомобила које данас можете да купите, а његови безбедносни резултати су веома лоши - ЕУРО НЦАП дао му је нула звездица 2018. године. Осим тога, простор за ноге за оне који седе на задњем седишту је мали, а ограничена је и основна стандардна опрема.

8) Мерцедес С-Цласс Цабриолет

Модел: С560 Гранд Едитион

Почетна цена: 143.900 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 38.500 евра

Пад цене: 105.400 евра

Задржана цена: 26,7%

Иако се нашао на овој листи, С560 Цабриолет је сензационалан аутомобил. Његов чудовишно моћни, а тихи мотор и луксузни и пространи ентеријер чине га, поред пада у цени, једним од најпожељнијих аутомобила на тржишту.

7) Мерцедес-АМГ Е53

Модел: Премиум Плус 4др

Почетна цена: 78.600 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 20.900 евра

Пад цене: 57.700 евра

Задржана цена: 26,6%

Мерцедес-АМГ Е53 има тролитарски В6 бензински мотор допуњен благим хибридним системом од 48 волти ради појачања перформанси и ефикасности. Иако је веома брз, не одушевљава купце као АМГ Е63.

6) Цитроëн Ц1

Модел: 1.0 ВТи 72 Феел 3др

Почетна цена: 14.200 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 3.700 евра

Пад цене: 10.500 евра

Задржана цена: 26,3%

Као ауто намењен вожњи по граду, он је савршен за урбане средине, а осим тога, троши прилично мало горива.

5) Фиат 500Ц

Модел: 1.о Милд Хyбрид Поп

Почетна цена: 17.600 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 4.600 евра

Пад цене: 13.000 евра

Задржана цена: 26%

Многи воле ретро изглед овог аутомобила, па се он добро продаје. Ипак, ово је мач са две оштрице, пошто постоји велики број коришћених аутомобила који због велике понуде спуштају његову цену.

4) Пеугеот 108

Модел: 1.0 72 Аллуре 3др

Почетна цена: 15.700 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 3.900 евра

Пад цене: 11.800 евра

Задржана цена: 25,1%

Осим неколико визуелних разлика, Пеугеот 108 је исти аутомобил као и Цитроëн Ц1. Има сличне добре и лоше стране и сличан пад у цени.

3) Масерати Qуаттропорте

Модел: В6д

Почетна цена: 87.200 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 20.600 евра

Пад цене: 66.600 евра

Задржана цена: 23,6%

Qуаттропорте је требало да буде спортска верзија луксузних аутомобила, али није задовољио критеријуме. Дизел мотор је прилично груб, а вожња њиме може бити веома турбулентна.

2) Фиат Типо

Модел: 1.6 Мултијет Миррор

Почетна цена: 23.500 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 5.300 евра

Пад цене: 18.100 евра

Задржана цена: 22,7%

Овај аутомобил је Фиатов одговор на популарне аутомобила као што су Форд Фоцус, Опел Астра и Волксњаген Голф, али без обзира на то што импресионира својом дарежљивом понудом основне опереме и ниском ценом, није толико пријатан за вожњу и приликом препродаје има веома ниску цену.

1) Пеугеот 308

Модел: 1.5 Блуе ХДи 100 Ацтиве

Почетна цена: 25.000 евра

Цена после 58.000 км за 3 године: 5.500 евра

Пад цене: 19.500 евра

Задржана цена: 21,9%

Као и Типо, и 308 спада у класу породичних хечбекова. И добре стране су им исте: мотори су економични, ентеријер је пријатан и има доста простора у пртљажнику. Ипак, тежак је за вожњу, а простор за оне који су на задњем седишту је мали, што му одузима на цени.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR