„Naš posao je da vas odvedemo od tačke A do tačke B sa stilom. Mi nismo usluga javnog prevoza ili pružalac usluga mobilnosti. Mogli bismo da vam damo proizvode ako ih želite i možemo da vam ih prodamo, ali želimo da vam damo tu tehnologiju pojedinačno“, rekao je izvršni direktor "Mercedesa" Ola Kelenijus u razgovoru o zaradi sa novinarima ove nedelje.
Nemački automobilski gigant je fokusiran na poboljšanje svoje tehnologije bez vozača koja se zatim prodaje sa svojim automobilima, umesto da pruža uslugu.
„Vozio sam neke od najnovijih stvari [tehnologije bez vozača] koje smo imali u Kini na svom poslednjem putovanju, i bio sam apsolutno oduševljen koliko je dobro funkcionisao i kako je auto čak prošao kroz čitavu višespratnu garažu sam i jednostavno našao mesto za mene“, dodao je Kelenijus.
Mask je obećao investitorima na svom poslednjem pozivu o zaradi da će potpuno autonomna usluga javnog prevoza debitovati u Ostinu u Teksasu do sredine ove godine. Cene nisu objavljene, a ostali detalji su oskudni.
"Tesla" namerava da koristi svoju internu flotu modela 3 i modela I za početno lansiranje, jer se očekuje da Sajberkab uđe u proizvodnju tek oko 2026.
Sajberkab je predstavljen prošlog oktobra na luksuznom događaju u studiju "Varner Bros". u Burbanku, Kalifornija. To je autonomni automobil na baterije bez volana i pedala. Trenutno se testira u beta verziji, a zaposleni u "Tesli" ih voze koristeći aplikaciju, iako vozila i dalje imaju sigurnosne vozače.
Glas javnosti/B06S