Kao i u prethodnim kvartalima, Tesla ne objavljuje pojedinačne brojke prodaje po modelu, već sve svoje modele, osim Modela 3 i Y, svrstava u kategoriju „ostali modeli“, koja sada uključuje Model S, Model X, Cybertrack i Tesla Semi.
U rezultatima za drugi kvartal 2025. godine, Tesla je objavila proizvodnju 13.409 vozila iz te kategorije i isporuku 10.394 jedinice.
Taj broj je sada manji od polovine svog vrhunca iz 2024. godine, kada je Tesla još uvek isporučivala Cybertrack-ove iz svoje postojeće baze rezervacija. Ali 2025. godine prodaja je naglo pala, uprkos dodatnim podsticajima poput poreskog odbitka od 7.500 dolara.
Prema dostupnim međunarodnim podacima, prodaja Modela S i X takođe opada, ali se i dalje procenjuje na oko 5.000 jedinica po kvartalu, što znači da se ostatak „drugih modela“, uključujući Semi i Cybertruck, verovatno prodaje na nivou manjem od 6.000 jedinica ukupno.
Poređenja radi, Ford je, uprkos padu prodaje od 26 procenata, ipak prodao 5.842 F-150 Lajtninga u istom periodu, nadmašivši Cybertrack u prodaji.
Dženeral motors je takođe nadmašio Teslu sa više modela na svojoj platformi električnih pikapa: isporučio je 3.056 Silverado električnih vozila i 1.524 GMC Sijera električnih vozila. Takođe je isporučio 4.508 Hamera električnih vozila, iako ta brojka uključuje SUV verzije.
Tesla se još nije oglasila o budućnosti programa Cybertrack, ali pad prodaje i razočaravajući tržišni rezultati, uprkos agresivnoj kampanji i podsticajima, dovode u pitanje održivost projekta koji je trebalo da bude tehnološka prekretnica u ponudi električnih vozila.
Glas javnosti /B11S