Čekaju nas velike promene u pravilima, od gotovo nemogućih preticanja na nekim stazama u prošloj sezoni trebali bi imati sezonu o kojoj će se bolidi ubrzati pa će se zbog promena na dizajnu bolida olakšati preticanja, a samim time i povećati uzbuđenja na stazi.
Neke promene je moguće videti golim okom, ali se većina njih nalazi, reklo bi se, ispod haube, u ovom slučaju šasije.
Ono što je bitno naglasiti je da je oblik svakog dela bolida promenjen u odnosu na prethodna pravila, a opet razlike između izgleda među timovima su možda i najveće koje smo ikada videli. Na svim promenama se temeljno radilo, ništa nije došlo preko noći, a najviše se tiču aerodinamike jer ona utiče na to kako se bolidi ponašanju na stazi i sve u cilju boljeg trkanja.
Ideja novih pravila je da se protok vazduha koji se stvara iskoristi na najbolji način, a to je da ide preko bolida koji se nalazi iza i pomaže pri preticanju. Studije koje su obavljene otkako je usvojen paket novih pravila ukazuju da ispunjavaju ono šta im je zapravo cilj. Pomenute promene su izvesno najveće još od 1983. godine, kada su bolidi praktično usporeni jer se činilo da su prebrzi, a sada je učinjeno upravo suprotno.
Glavne promene na bolidima su sledeće:
– podovi u obliku krila, poznati još kao venturi tuneli, sa znatno većim ulazima i izlazima nego ranije.
– prednja krila koja se oslanjaju na znatno niže noseve.
– zadnja krila koja su znatno oblija u odnosu na prethodne sezone.
– mnogo veći pneumatici, od 18 inča (prošlogodišnji su bili od 13 inča), sa ranije definisanim deflektovima na njima.
– uklonjeni su kompleksni delovi sa bočnih strana bolida, što su skoro svi timovi različito protumačili.