Zanimljivo je da će Srbija ipak igrati u opremi Puma na predstojećem Evropskom prvenstvu protiv Engleske, Danske i Slovenije, jer je oprema već dizajnirana i odobrena. Ovi dresovi biće promovisani u aprilu, a navijači će, prema rečima generalnog sekretara FSS-a Jovana Šurbatovića, biti zadovoljni, jer su u dizajnu uzeti u obzir glasovi javnosti.
Fudbalski savez Srbije je u prošlosti sarađivao sa nekoliko renomiranih proizvođača sportske opreme, uključujući Adidas, Loto, Nike i Umbro, pre nego što su potpisali ugovor sa Pumom koji je trajao od 2018. do 2024. godine.
Novi dresovi fudbalske reprezentacije Srbije, koje je dizajnirala Puma, imaju zanimljiv dizajn sa crvenom i belom garniturom. Crvena garnitura ima zlatne detalje oko kragne i rukava, dok bela garnitura sadrži geometrijski oblik okvira koji odgovara konturama centralnog dela novog grba nacionalnih fudbalskih selekcija Srbije. Ovaj novi grb uključuje dvoglavi orao i ljiljane, simbole Srbije, i inspirisan je uspehom "zlatnih orlića" na Svetskom prvenstvu za mlade 2015. godine.
Pored estetskih promena, novi dresovi imaju i tehnološke inovacije. Oni su opremljeni ULTRAWEAVE performansama i dryCELL tehnologijom, što ih čini najlakšim i najudobnijim dresovima koje je Puma ikada napravila. Takođe su napravljeni od 100% recikliranih materijala, što dodaje održivi aspekt dizajna.