Ruski naučnici prave neobičnu vakcinu protiv virusa korona

jogurt

Foto: latimes.com

Ruski naučnici prave neobičnu vakcinu protiv virusa korona koja bi se pila kao jogurt, otkrio je potpredsednik Ruske akademije nauka (RAN) Vladimir Čehonjin.

Čehonjin je, obraćajući se na zasedanju prezidijuma RAN, govorio o mukozalnoj vakcini (koja se apsorbuje preko sluzokože) protiv kovida 19 na kojoj rade u Institut eksperimentalne medicine u Sankt Peterburgu.

Prema njegovim rečima, metodom genetskog inženjeringa naučnici su ugradili u treplje na površinu probiotskih mikroba S-protein – ključni molekul, zahvaljujući kojem virus korona prodire u ćelije.

„Formira se bakterija sa imunogenim proteinima virusa na površini“, objasnio je Čehonjin.
Takva vakcina može da se unosi u organizam kao jogurt, objasnio je on. Kako je rekao, u toku su pretklinička ispitivanja te vakcine.

Potpredsednica ruske vlade Tatjana Golikova nedavno je rekla da se u Rusiji trenutno radi na 47 vakcina protiv virusa korona, a Svetskoj zdravstvenoj organizaciji je predložila osam vakcina.

(Izvor: Sputnik)

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.

Повезане вести

Naša zemlja privodi kraju ambiciozni petogodišnji plan obnove vojnog i policijskog vazduhoplovstva. Lovačka avijacija VS biće kompletirana početkom 2021. godine, isporukom "migova" iz Belorusije

Na današnji dan, 12 maja, Srpska pravoslavna crkva i pravoslavni vernici obeležavaju Svetog Vasilija Ostroškog. Ovaj svetac smatra se velikim čudotvorcem i njegovo ima čuje se mnogo izvan granica Srbije. Njegove mošti počivaju pod manastirom Ostrog u Crnoj Gori.

Andrea Krisanti, kao poznati virusolog u Italij. otkriva sve detalje i sve što se u Italiji zna o korona virusu i čime su najefikasnije lečili zaražene ljude.

Временска прогноза