Namirnice sa malo kalorija koje možete jesti u neograničenim količinama

Foto: Pixabay

Bilo da ste na nekoj od dijeta ili, prosto, želite da održite svoju liniju, ove namirnice vam mogu utoliti glad, a nećete se ugojiti ni kilogram. Možete ih jesti u neograničenim količinama, jer imaju neznatan broj kalorija.

Često ste gladni između obroka, pa glad utolite grickalicama ili slatkišima? To je jedan od najčešćih razloga zbog kojeg se gojite. Bolje rešenje je pojesti nešto zdravo i sveže, nešto što ne goji, a možete jesti koliko vam volja.

Na primer, možete između obroka uzeti celer. Sto grama celera sadrži samo šest kalorija, a devedeset pet odsto čini voda. Međutim, ova količina obezbeđuje trećinu preporučene dnevne doze vitamina K. Osim što ne goji, celer je odličan za krvnu sliku i cirkulaciju, a sastojak acetileniks zaustavlja umnožavanje ćelija raka. Koristite ga svež ili obaren za pripremanje supa ili jela. Njegovo seme možete koristiti i kao začin, a listovima možete dekorisati neko jelo. I rukola se pokazala odlična u topljenju kilograma. Sto grama rukole sadrži samo deset kalorija, pa je možete jesti u izobilju. Sadrži i visoke količine folne kiseline, kao i vitamine K, C i A. Bogata je kalijumom, manganom, gvožđem i kalcijumom, a sadrži i fitohemikalije koje su korisne u borbi protiv raka. Možete napraviti zdrav i niskokaloričan obrok sa sirom, maslinovim uljem i rukolom. S obzirom da ima specifičan ukus, odlično ide sa namirnicama koje ne preuzimaju ukus, na primer sa kruškama. Jedno prosečno belance sadrži sedamnaest kalorija, pa čak i da ste na nekoj strogoj dijeti, ne mogu vam naškoditi. Jedite belanca koliko želite, ali ih nemojte pržiti. Pripremite ih na neki drugi način, na primer, možete ih dodati u spanać i napraviti zdrav napitak koji će vas držati sitim. Zelena salata je već uveliko poznata kao namirnica koja ne goji i koju možete jesti koliko god želite. Bogata je kalijumom koji jača imunitet, a deluje blagotvorno i na nerve, bubrege i srce. Bogata je i kalcijumom koji je važan za kosti, nerve i mišiće, kao i natrijumom koji je zadužen za regulaciju vode u organizmu. Sto grama zelene salate sadrži između deset i dvadeset kalorija u zavisnosti od sorte. Koliko god da pojedete zelene salate, to se neće odraziti na vašu figuru. 

Uživajte u ovim zdravim namirnicama što više, nećete se ugojiti, a očuvaćete imunitet, uneti vitamine i minerale. Ako ništa drugo, zamenićete grickalice i slatkiše zdravim namirnicama. 

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

  • Најновије
  • Најчитаније

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета