Krstić je posle stupanja na funkciju vlasništvo preneo na saradnicu Jasminu Stojanov koja je takođe, kao šef informativne službe, radila u Tadićevom kabinetu.
Inače, konkurs Gradske uprave Beograda raspisan je 24. februara ove godine za oglašavanje u dnevnim i nedeljnim listovima Blic, Kurir, Večernje novosti, Politika, Danas, Srpski telegraf, Informer, Alo, 24 sata, NIN, Vreme, Novi magazin, Pečat, Nedeljnik, Ekspres i Blic žena. U odluci o zaključenju okvirnog sporazuma navodi se da je komisija za javnu nabavku predložila da se ugovor zaključi sa firmom „Nova communications“, s obzirom na to da je da je ponuda ove firme „prihvatljiva i tržišna“. Navodi se da su dva učesnika javne nabavke odgovorila na poziv – „Nova communications“ i „Media point“.
Ponuda za oglašavanje u novinama „Nova communications“ iznosila je 35,7 miliona dinara sa PDV-om, dok je firma „Media point“ ponudila 41,4 miliona dinara sa PDV-om za te usluge. Inače, 90 miliona dinara predstavlja okvirni iznos koliko Gradska uprava Beograda planira da potroši za oglašavanje u narednih godinu dana.
Broj oglasa, navodi se u konkursnoj dokumentaciji, „nije moguće precizno utvrditi“, s obzirom na to da se oglasi „objavljuju za potrebe svih organa Grada Beograda“, a „pojedinačni ugovori će se zaključivati do utroška finansijskih sredstava, a najduže za period od godinu dana od dana zaključenja ugovora“.
Izvor: Media group