Glas Javnosti

Ombudsman: Svakodnevno 200-250 poziva građana

Društvo
Autor: Glas Javnosti

Zaštitnik građana Zoran Pašalić izjavio je da ta institucija svakodnevno dobija između 200 i 250 telefonskih poziva i oko 70 mejlova građana koji joj se obraćaju u vezi sa zaštitom njihovih prava u vreme vanrednog stanja.

Ombudsman je za RTS rekao da je cilj te institucije u vreme vanrednog stanja da se građani pridržavaju obaveza koje je Vlada Srbije propisala u cilju suzbijanja epidemije koronavirusa, ali i da se pritom ne ugrožavaju njihova prava.

"Građani nam se obraćaju praktično za sve, najviše u vezi sa njihovim pravima iz radnih odnosa tokom vanrednog stanja, zatim pravima osoba sa invaliditetom. Istovremeno, građani su svesni svojih obaveza i u najvećem broju ih se pridržavaju", rekao je Pašalić.

Navodeći da postoji 17 ljudskih prava koja ne mogu biti derogirana tokom vanrednog stanja, ombudsman je dodao da je na inicijativu te institucije brzo rešen problem sa testiranjem građana koji su bili smešteni u privremenoj bolnici na beogradskom Sajmu.

"Nama se 3. aprila obratilo 69 građana koji su bili na Sajmu, suština je bila da se testiranje na prisustvo virusa obavi brzo. Mi smo potom pozvali Ministarstvo zdravlja i to je urađeno pa su neki od njih već poslati kućama", kazao je zaštitnik.

Izvor: N1

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR