Procenjuje se da je usled pandemije koronavirusa i važnosti održavanja fizičke distance došlo do promene navika putnika, pa je tako, umesto svakog petog, karte putem interneta kupio svaki treći putnik Er Srbije, navedeno je u saopštenju.
-Trend rasta onlajn prodaje uopšte ne iznenadjuje, imajući u vidu da je reč o modelu kupovine koji je dostupan 24 časa dnevno sedam dana u nedelji i to potpuno beskontaktno i bezbedno što, u vreme pandemije koronavirusa, predstavlja značajnu prednost. Er Srbija ubrzano sprovodi inovaciju digitalizaciju svog poslovanja, u cilju unapredjenja efikasnosti i kvaliteta usluge- kazao je direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije Jirži Marek.
Nevedeno je i da je tokom prva dva meseca 2020. godine, broj putnika koji je otvorio svoj lični profil na sajtu srpske nacionalne avio-kompanije, koji omogućava uštede pri kupovini karata, povećan za 156 odsto, u odnosu na isti period prošle godine.
(Izvor: N1)