Glas Javnosti

Korisnici usluga avio-kompanije Er Srbija usled epidemije usvajaju nove navike: RAST ONLAJN KUPOVINE KARATA

Društvo
Autor: Glas Javnosti

Iz nacionalne avio-kompanije Er Srbija, saopštili su da je tokom prethodnog meseca zabeležen značajan rast procenta onlajn kupovine karata. Onlajn prodaja karata je porasla na 34% od ukupne prodaje karata što je za devet procentnih poena više u odnosu na isti period prošle godine.

Procenjuje se da je usled pandemije koronavirusa i važnosti održavanja fizičke distance došlo do promene navika putnika, pa je tako, umesto svakog petog, karte putem interneta kupio svaki treći putnik Er Srbije, navedeno je u saopštenju.Foto: WIKIPEDIA

-Trend rasta onlajn prodaje uopšte ne iznenadjuje, imajući u vidu da je reč o modelu kupovine koji je dostupan 24 časa dnevno sedam dana u nedelji i to potpuno beskontaktno i bezbedno što, u vreme pandemije koronavirusa, predstavlja značajnu prednost. Er Srbija ubrzano sprovodi inovaciju digitalizaciju svog poslovanja, u cilju unapredjenja efikasnosti i kvaliteta usluge- kazao je direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije Jirži Marek.

Nevedeno je i da je tokom prva dva meseca 2020. godine, broj putnika koji je otvorio svoj lični profil na sajtu srpske nacionalne avio-kompanije, koji omogućava uštede pri kupovini karata, povećan za 156 odsto, u odnosu na isti period prošle godine.

(Izvor: N1)

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR