Sigurni smo da svi prepoznajete znak zagrižene jabuke za koju mnogi kažu da je simbol prvog greha. Međutim, istina o ovom znaku je malo drugačija. Dizajner i kreator ovog logoa, Rob Janof, odlučio je da jabuka bude zagrižena kako bi ljudi lakše prepoznali o kojem voću je reč. Zagrižena jabuka je simbol koji je prepoznatljiv i koji se pojavljuje vekovima kroz ljudsku istoriju, pa je to bio logičan izbor.
Konj koji se propinje možda je i poznatiji od samog Ferrari brenda, ali priča kako je ovaj konj postao simbol ove kompanije je nešto što nikada niste očekivali. Iako su svi mislili da konj simboliše konjske snage, istina je malo drugačija. Enzo Ferari je rekao da je italijanski pilot Frančesko Baraka nosio ovaj simbol na svom automobilu, a on je taj emblem poklonio Enzovoj majci koja je kasnije to iskoristila kao simbol Ferrari brenda.
Vikipedija je verovatno najveća svetska enciklopedija, a njen logo je poznat svuda na svetu. Ovaj logo napravljen je od puzli na kojima se nalaze različita slova. Kada se ta slova spoje ona ispisuju reč VIKIPEDIJA, a prazna mesta simbolišu to da se ova enciklopedija uvek popunjava i da nikada neće biti potpuna.
Logo Android brenda je mali zeleni robot kojeg svi mnogo volimo. Međutim, dizajner ovog znaka, Irina Blok je priznala da je inspiraciju za ovaj logo našla u znakovima za toalet. Ona je rekla da su to oblici koje će svako na svetu prepoznati, a Android logo je upravo mešavina tog logoa.
Nećete verovati kada vam budemo rekli istinu koja se krije iza McDonald's logoa. Osim što jasno predstavlja slovo M, žuti oblici zapravo treba da posećaju na grudi žene. Psiholog Luis Česking je odgovarn za kreaciju ovog logoa i on je rekao da će muškarci na ovaj način osetiti privlačenje prema McDonald's- u jer su grudi uvek u muškoj podsvesti. Takođe, će i mališani pronaći vezu, jer su majčine grudi i u njihovoj podsvesti.
Verovanto ste i vi čuli da Logo BMW-a predstavlja elise propelera jer je ovaj brend prvo proizvodio avione. Ako jeste čuli za ovaj trač, onda vam moramo reći da je netačan. Plavi i beli kvadrati jednostavno simbolišu zastavu Bavarske, sa čijih prostora je i potekao čuveni automobilski brend, prenosi ,,Informer''.
(Glas javnosti)