SLUČAJEVI KOJI NEGIRAJU GRAVITACIJU I PRKOSE SVIM ZAKONIMA FIZIKE: Jedna stena u Finskoj je dokaz tome! (VIDEO)

Jedan naučnik je 1996. godine izneo tvrdnju da postoje slučajevi koji negiraju gravitaciju. Sada se njegovi nalazi istražuju u laboratorijama širom sveta.

Godine 1996. ruski naučnik Evgenij Podkletnov spremao se da objavi članak u uglednom britanskom časopisu o fizici dokazujući, kako je tvrdio, da postoje slučajevi kada gravitacija može da bude negirana.

Tada su londonske novine objavile njegove zaključke, a skeptici su pohrlili da se i sami uvere, da vide to čudo. Svi su znali da se ne može petljati sa zakonom gravitacije, jer to je potvrdio i sam Ajnštajn. Suočen sa kritikom, Podkletonov je povukao svoj rad ali kontroverza nije nestala, jer su njegove nalaze ipak počeli da istražuju u laboratorijama širom sveta. Uključujući i onu u vlasništvu NASA.

Kummakivi, kako mu sam naziv na finskom kaže, je čudesna stena. (fin. kummakivi – čudna stena, čudan kamen). Legenda govori o jednoj priči, a geolozi imaju drugu, onako naučno potkovanu, ali, koja god priča da vam je bliža ili lepša, svi se slažu u jednom, da ta stena izgleda prelepo i neobično.

Svako ko u ovoj gustoj šumi naiđe na čudesnu stenu Kummakivi, veoma ga zbuni i iznenadi pogled na nesvakidašnji prizor koji ide dalje od ljudskog razumevanja.

Ogromni kamen, sa tako malo površine se oslanja na donji, zaobljen kamen, da jednostavno izgleda kao odlično džinovsko balansiranje na jednom prstu.

Još je čudnije to što su mnogi pokušavali da ga pomere, ali uzalud. Pretpostavlja se da je postavljen silom glečera tokom ledenog doba, prilikom povlačenja tih masovnih grdosija.

Ova kamena stena, nema nameru da padne, a tu je već hiljadama godina … oko 11-12 hiljada godina. Široka je sedam metara a visoka pet. Procenjuje se da je teška 500 tona.

(Glas javnosti/Pozitivno.ba)