Да ли сте знали да су и наши далеки претци уживали у конзумирању алклохола; У Израелу откривен најстарији локалитет за који научници верују да је место за производнју "пива"

Autor: Глас јавности/ Новости.рс/ Тањуг/ од 15.09.2018.

Археолози су у пећини у близини града Хаифе, у Израелу, открили локалитет за који се сматра да је најстарије место за производњу алкохола, од пре 13.000 година

"Ово је најранији доказ о производњи алкохола за који знамо", рекао је Дани Надел, један од археолога са универзитета у Хаифи, преносе Хина и Н1.

Наводи се да је Надел казао да је нејасно која се тачно врста алкохола производила тамо, и у шали додао да "нису пронашли баш флаше пива".

Археолози верују да би могла бити реч о некој врсти ферментисане каше. "Кували су нешто што је садржало приличну количину алкохола", рекао је Надел, објашњавајући како се припрема ослањала на ферментисање житарица, што је и данас кључан процес у производњи пива.

У пећини Ракефет, где су археолози пронашли трагове замрзнутих житарица у рупама на тлу, производиле су се тек мање количине алкохола.

Надел је казао да је пећина такође коришћена за сахрањивање мртвих за време тзв. натуфијске културе, што су истраживачи утврдили током претходних ископавања.

Наводи се да је натуфијска култура почела пре око 15.000 година на простору источно-медитеранског региона. Израелски истраживачи верују да се алкохол можда производио као део церемоније Натуфијанаца.

А ево шта ће се десити вашем организму уколико свакодневно конзумирате пиво:

Глас јавности/ Новости.рс/ Тањуг/ од 15.09.2018.