Italijanska modna kuća predstavila je narandžastu haljinu sa karo dezenom sa satenskom mašnom u predelu struka i Petar pan kragnom, a kažu da ovaj potez treba da "prodrma toksične stereotipe koji oblikuju muški rodni identitet".
Iz Gučija dodaju i da je haljina izrađena od pamuka i sa sedefastim dugmićima, kao i da je inspirisana grandž izgledom iz 90-ih. Na veb stranici ovog brenda haljina je stilizovana uz par pocepanih farmerki, crnu torbu i futurističke patike sa roze detaljima.
- Ovo je svestran komad koji može da se nosi i stilizuje na više načina i odgovara svakoj osobi koja razume individualni duh našeg brenda - dodaje su u opisu ove kreacije.
Međutim, na društvenim mrežama haljina je dočekana na nož, a mnogi su se obrušili kako na dizajn i ideju, tako i na previsoku cenu odeće.
"1.700 funti za verovatno najružniju haljinu ikada", "Muškarci mogu da kupe ovo za 10 funti ako zaista žele. Ne treba im Gucci", "Ovo je besmisleno jer svako može na Amazonu da kupi lepšu haljinu za 100 puta manje novca", nižu se komentari na društvenim mrežama.
Gucci unveils £1,700 dress for MEN to 'disrupt' the 'toxic stereotypes that mold masculine gender identity'
— Tom Quiggin (@TomTSEC) October 3, 2020
(And you thought 2020 could not get any worse.) pic.twitter.com/jncaHMxfE4
Većina se pita čemu farmerke u čitavoj kombinaciji ako je već reč o haljini.
"Zapravo ne znam šta su pokušali da urade jer zašto ovaj čovek nosi farmerke kao donji deo?", samo je jedna od mnogobrojnih opaski Internet korisnika.
Pored ove Gucci je ponudio još jednu varijantu haljine za muškarce - sličnog kroja, ali cvetnog dezena čija je cena 1.800 dolara.
Podsetimo, nedavno je ova italijanska kompanija već šokirala svet kada su u prodaju pustili farmerke sa mrljama od trave po ceni od 770 dolara.
(Glas javnosti/Blic)