"Кока-Кола" је у Јапану лансирала своје прво алкохолно пиће, са укусом лимуна, у покушају да освоји нова тржишта и потрошаче.
Амерички гигант у производњи пића у продају је данас пустио три врсте пенушавог пића са укусом лимуна, са три до осам процента алкохола, преноси Би-Би-Си.
Нови производ, који је "Кола-Кола" описала као "јединствен" у својој 125-годишњој историји, намењен је растућем тржишту младих - поготову женског пола, али није планирано представљање новог пића на тржиштима изван Јапана.
У складу са традицијом ове компаније, рецепт је строго чувана тајна, али је ново пиће прављено по моделу популарних јапанских пића чу-хи - мешавине локалног алкохола и разних воћних укуса.
Иначе, јапанско пиће чу-хи на тржишту је својевремено представљено као алтернатива за пиво, показавши се посебно популарним међу припадницама женског пола.
Јапанске компаније као што су "Сунтори", "Асахи" и "Кирин", тренутно доминирају у производњи конзерви пића чу-хи, чији су најпопуларнији укуси снажни цитруси попут грејпфрута или лимуна.
Освежавајућа пића с ниским процентом алкохола ("алкопоп") постала су популарна у Европи и Британији '90. година, али су изазвала и полемику, јер су многи били забринути да би таква пића могла да охрабре младе да пију више алкохола.
35 min