Победите болове у леђима: 3 једноставне вежбе за здраву кичму

New Project (2)

Извор: Pixabay

Иако су врло једноставне за извођење и не изискују мноштво реквизита, вежбе за леђа нису на попису омиљених. Обично се стављају у дневни распоред тек након што наступе болови. Болови у овом делу тела најчешће долазе као последица тога што се мало крећемо.

Вежбама које следе активираћете леђну мускулатуру и тако поправити прокрвљеност на том делу тела. Довољно је издвојити неколико минута да предухитрите болове! Исплати се!

Вежба 1
Почетни положај: заузмите четвороножни положај, тако да се дланови налазе у пројекцији рамена, а угао у куку износи 90°. Гудни кош притисните на доле!

Опис вежбе: направите грбу на леђима.

Број серија: 3

Понављања у серији: 20-25

Пауза између серија: 15 секунди

Вежба 2
Почетни положај: легните на стомак и ослоните се на подлактице, тако да труп и глава буду у заклону.

Опис вежбе: испружите руке и задржите ослонац на длановима.

Број серија: 6

Трајање серије: 20 секунди

Пауза између серија: 15 секунди

Вежба 3
Почетни положај: заузмите четвороножни положај, тако да се дланови налазе у пројекцији рамена, а угао у куку износи 90°. Предњи део стопала ослоните на тло.

Опис вежбе: ослонцем на предњи део стопала и опружењем ногу подигните кукове високо. Задржите положај неколико секунди па се спустите на пуно стопало.

Број серија: 3

Понављања у серији: 20-25

Пауза између серија: 15 секунди

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Novo istraživanje otkrilo je koliki danak uzima majčinstvo, ali i koliko malo podrške i razumevanja postoji za takve probleme.

Научници : Треба предвидети терапију која ће имати највише успеха

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета

Da li će biti i drugog talasa Korone