Научници спровели у најмању руку чудан експеримент. Дрогирали хоботнице па посматрали њихове реакције.Оно што су открили је заиста невероватно!

Autor: Глас јавности/ Телеграф.рс/ од 23.09.2018.

Научници су захваљујући екстазију дошли до невероватног открића. Они су вршили експерименте са "љубавном дрогом" на хоботницама, а њихова реакција их је оставила у шоку. Бескичмењаци су, након што су "пробали" наркотик, желели да се мазе, грле и љубе, радили су исте ствари као и људи.

Научници су хоботницама дали екстази (МДМА) како би видели како ће да реагују, а истраживање је рађено на челу са др Гулом Доленом из Школе медицине Универзитета Џон Хопкинс.

Нису очекивали да оне имају људску реакцију.

Експеримент је извршен на мужјацима и женкама.

Неколико хоботница су научници окупали у води у којој је био растворен екстази, како би га животиње апсорбовале. Након пола сата су смештене у својеврсну комору са више соба, пише Бгр.цом.

У једној од њих налазио се мужјак који није био под утицајем екстазија. Женке које су "конзумирале" љубавну дрогу тражиле су контакт са њим, за разлику од оних које нису пробале хемију.

- То није било само квантитативно, већ квалитативно проведено време. Хоботнице су тежиле да грле кавез и стављале су своја уста на њега. То је веома слично људској реакцији на МДМА, често додиривање - навео је Долен.

На основу овог истраживања може да се закључи да екстази утиче на бескичмењаке исто као и на људе. Ово појачано друштвено понашање било је невероватно видно током експеримента и нова студија могла би отворити врата разумевању како се животиње друже и шта ограничава или промовише такве поступке у животињском краљевству. Студија је објављена у журналу "Цуррент Биологy".

Глас јавности/ Телеграф.рс/ од 23.09.2018.