Ljubitelji automobila sigurno su čuli za Borgward koji je još sredinom prošlog veka bio jedan od jačih nemačkih proizvođača četvorotočkaša.
Na žalost, spletom nesrećnih okolnosti, uključujući i neke nerazjašnjene događaje, Borgward je nestao početkom šezdesetih godina 20. veka.
Nakon smrti osnivača kompanije, Karla Borgvarda, kompanija je otišla u zaborav, sve dok Borgvardov unuk Kristijan Borgvard nije pokušao da je oživi.
Uspeo je u tome nakon što se udružio sa kineskim Fotonom, a posle 56 godina čekanja ponudili su čak i svoj prvi model.
Bio je to Borgward BX7, SUV model sa hibridnim pogonom koji se pravio u Kini. Usledila su još četiri modela, uključujucći električni BXi7, koji su se takođe svi proizvodili u Kini.
Plan je bio da se izgradi fabrika u Bremenu 2019. godine, ali stvari jednostavno nisu išle po planu. U 2019. Borgward je čak prodao respektabilnih 55.000 vozila, a onda je sve krenulo nizbrdo, da bi se prošla godina završila sa samo 3.600 prodatih jedinica.
Dugovi su se ubrzo nagomilali i Borgward je bio primoran da podnese zahtev za bankrot, saznaje Automotive News Europe.