Glas Javnosti

SPOR SA NAMEŠTAJEM Kupac: Dobili smo krš! 'Milić': Nismo mi naivni

Vesti
Autor: Glas javnosti

Kakva prava imaju potrošači kada dobiju robu nezadovoljavajućeg kvaliteta? Da li kapital preduzetnicima daje za pravo da budu bahati?

Kompanija "Milić company" (Nameštaj Milić) ponovo se našla na meti nezadovoljnih potrošača, kao i pre nekoliko godina.

Našoj redakciji se javila nezadovoljna sugrađanka koja nam je objasnila agoniju sa dotičnom firmom i kako se rešenju ne nazire kraj. Ona je u julu, u salonu nameštaja "Milić" u Obrenovcu, pazarila garnituru i unapred platila uz troškove prevoza. Dobila je usmeno obećanje da će baš zbog toga proizvod dobiti u kraćem, odnosno roku od 20 dana.

Pošto obećanje nije ispunjeno, nastupili su besomučni pokušaji da se sazna kada će garnitura stići i da li će se ispoštovati i zakonski rok koji kaže da prodavac mora isporučiti proizvod kupcu najkasnije u roku od 90 dana.

- U međuvremenu su mi vlasnica Vesna Milić i njeni radnici pri svakom pozivu kupca obećavali nešto novo - da je proizvod u izradi, da trenutno nema dovoljno potrebnog materijala, da će garnitura biti isporučena kada vozači budu imali nekoliko isporuka na datom potezu i slično - kaže ona.

Kada je garnitura konačno stigla posle više od 80 dana, kupci su imali šta i da vide!

- Komad nameštaja je bio sa jednom pogrešnom, od dve prisutne boje, loše ušiven, na mestima pocepan, nekvalitetno sklopljen tako da delovi nisu lepo "nalegli", pun piljevine i bez pakovanja. Osim toga, dodatni jastuci koji su takođe plaćeni, nisu dostavljeni. Praktično, dobili smo krš!

Odmah nakon toga, nezadovoljna sugrađanka je kontaktirala firmu i dobila obećanje da će u roku od sedam dana dobiti nov proizvod i da će greška biti otklonjena.

- Par dana nakon tog obećanja se nastavlja isti scenario sa bojkotovanjem poruka i poziva i smišljanjem novih izgovora, a period u kom su rekli da će nov proizvod stići je istekao - objašnjava ona.

Sugrađanka se pozvala na članove 51. i 52. Zakona o zaštiti potrošača, a prema poslednjim informacijama koje smo od nje dobili, danas joj je tek stigao mejl od kompanije "Nameštaj Milić" da najpre mora uložiti zahtev za reklamaciju, jer iz firme tvrde da do tada u njihovu knjigu za reklamacije nije unet nijedan zahtev o tome da je kupac nezadovoljan. Takođe, kupac tvrdi da do današnjeg dana svaki put dobija različite odgovore usled čega stiče apsolutno nepoverenje da će problem uopšte biti rešen.

Na pitanja novinara našeg portala, Saša Milić iz kompanje "Nameštaj Milić" tvrdi da je mušterija kupila u njihovom salonu nameštaja garnituru, da je plaćena u celosti i dostavljena u roku, odnosu u okviru zakonskih 90 dana. 

- Gospođa je rekla da je garnitura u pogrešnoj boji, ali to može da bude greška naše radnice iz salona. Ne znam šta su one radile, da li su ispijale kafe, ćaskale i o kom roku dostave su se usmeno dogovarale, ali nameštaj je u boji šifre koja je na računu zapisana.

Na pitanje o nesaobraznosti robe, kada su u pitanju oštećeni delovi, loše ušiveni ili krivi, Milić odgovara:

- Proizvod je apsolutno saobrazan kvalitetu, a određene nepravilnosti su naknadno prijavljene. Ne možemo da znamo šta se tu desilo, možda su oštećenja nastala kasnije. Garnitura se sklapa iz delova, a vi možete da je rasklopite u određeni položaj tako da ona izgleda krivo. Uvek se trudimo da izađemo našim kupcima u susret jer je kod nas kupac uvek u pravu.

Milić kaže da se radi o kleveti i da ih je mušterija javno "blatila" na društvenim mrežama.

- Proizvod je saobrazan kvalitetu. To lično tvrdim. Gospođa nas je oklevetala na društvenim mrežama, za to imamo dokaz i to će biti predato našem timu advokata. Obećali smo da će problem biti rešen i da trenutno nemamo potreban materijal jer naručujemo od jedne poljske firme. Lično ću se uveriti da je nova garnitura dobro napravljena, pa je poslati i ona će na adresu stići najverovatnije do utorka. Mušterija je pretila da će nas tužiti, ali samo da znate, nisam nimalo naivan! Imali smo mi mnogo teže slučajeve od ovog koje smo dobijali. Naš tim advokata će sve to rešiti! - navodi Milić.

Iako kupac demantuje da je ikada pretila da će kompaniju tužiti, potvrđuje da je vlasnici u prepisci rekla da će se ceo slučaj naći u medijima ako se greška ne otkloni.

Na insistiranje novinara "Glasa javnosti" da Milić odgovori zašto je tek danas kupac dobio mejl da mora zvanično uložiti zahtev na reklamaciju po određenim tačkama, a ne ranije, odnosno kada je uočio nesaobraznost, odgovor nismo dobili.

- Ne znam šta hoćete od mene! Navodite me da kažem nešto da bih ispao kriv! Odgovoriću samo na ona pitanja na koja ja želim i opšte nisam u obavezi da pričam sa vama. Još nešto, ne dozvoljavam vam da objavite bilo šta što sam rekao dok mi prethodno ne pošaljete tekst na pregled, inače ću tužiti Vas lično, a onda i "Glas javnosti". Znam ja na čijoj ste vi strani! - odsečan je bio predstavnik "Nameštaja Milić".

(Glas javnosti)

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR