Ipak, 70 posto odbija vozila iz Kine dok među Britancima, koje je takođe anketirao Carwow, ta brojka iznosi 71 posto.
Kineski proizvođači automobila koji žele da uđu na tržište u Nemačkoj takođe moraju da privuku nove vozače. Oni se bore s gotovo potpunim nedostatkom svesti o marki i moraju da promene trenutnu percepciju javnosti o kvalitetu njihovih proizvoda – kaže izvršni direktor Carwow Philipp Sayler.
Za 19% Nemaca i čak 27% Britanaca podreklo vozila je vrlo važan faktor, za 40% odnosno 39% delimično odlučujući faktor. S druge strane za 41% Nemaca i 34% Britanaca, nije važno iz koje zemlje dolazi marka automobila.
Kineski proizvođači automobila žele da se masovno prošire u Evropi. Mada im to nije uspelo u prvim pokušajima zbog velikih nedostataka u kvalitetu i bezbednosti, Kinezi su sada očigledno naučili lekciju i rade na procesu obezbeđivanja svog prvog tržišnog udela u Evropi.
Posebno se to odnosi na električne automobile, gde su Kinezi ravnopravni ili čak tehnološki superiorniji od nemačkih, japanskih ili američkih proizvođača automobila. Upravo zbog te prednosti, kineski proizvođači bi mogli lakše da osvoje evropsko tržište nego, svojevremeno, japanski i korejski proizvođači. Njima su bile potrebne decenije.