Glas Javnosti

Potrošači očekuju popuste i promocije

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Skoro tri četvrtine potrošača u Srbiji očekuju popuste i promocije, a preko 80 odsto želi da vidi da kompanije daju donacije svojih proizvoda ugroženom stanovništvu, pokazalo je najnovije istraživanje Marketing mreže.Ipak, od početka vanrednog stanja u Srbiji, više do polovine kompanija revidiralo je svoje marketinške kampanje, a četvrtina otkazala ugovore sa agencijama.

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, sprovela je istraživanje na više od dve hiljade potrošača u Srbiji uzrasta od 18 do 65 godina i gotovo svi ispitanici, njih 95 odsto smatraju da kompanije treba da komuniciraju "ohrabrujućim tonom" u doba pandemije i ponude "pozitivnu perspektivu".

 Čak 91 odsto anketiranih smatra da kompanije u ovom trenutku treba da stave fokus na brigu o zaposlenima, kao i da im njihovo zdravlje treba da bude ključni prioritet. 

Oko 34 odsto želi da videti kompanije kako planiraju da zaštite isporuku usluga ili proizvoda, dok više od 86 odsto želi da vidi kompanije koje daju donacije svojih proizvoda ugroženom stanovništvu. Tako 38 odsto ispitanika smatra da bi brendovi trebali da doniraju novac Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje Republike Srbije.

Prema istraživanju 29 odsto anketiranih očekuje kvalitetniju uslugu i bolje korisničko iskustvo, a nešto više od 21 odsto ispitanika očekuje više loyalty programa i konkretne benefite.  

Generalno, 57 odsto anketiranih  potrošača očekuje od svojih omiljenih brendova da komuniciraju svoje CSR aktivnosti u medijima.

Uprkos rezultatima istraživanja, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžeta za oglašavanje. 

Istraživanje na 100 kompanija u Srbiji, u organizaciji Marketing mreže,  otkrilo je da je 57 odsto brendova odložilo ili revidiralo svoje kampanje za mesec april i maj ove godine, dok je 64 odsto smanjilo ili revidiralo budžete i feejeve prema agencijama. Od početka vanrednog stanja, 23 odsto kompanija otkazalo je saradnju na projektu ili ugovore sa marketinškim agencijama.

(Nova ekonomija)

 

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR