Prema podacima ovog portala, najtraženiji proizvodi koji su obeležili domaću onlajn trgovinu su klima-uređaji sa rastom od čak 128% u odnosu na 2021. godinu. Na drugom mestu su mašine za pranje veša, a onda i kombinovani frižideri, nameštaj i zimske gume. Ako se uporede navike kupaca u regionu podaci pokazuju da su se i oni slično ponašali u prethodnoj godini. Na primer, kupci u Sloveniji su takođe najviše pazarili klima-uređaje i zimske gume, a uz to su ih najviše zanimale motorne testere, slušalice i električni bicikli, prenosi portal Ekapija.
Ni potrošači u Hrvatskoj nisu previše odstupili. Najpopularniji artikli u pretraživačima kod njih su tokom prošle godine bili električni bicikli, garniture za sedenje, parfemi, šporeti i kuhinjski elementi. Na listi deset najpopularnijih proizvoda u Srbiji našao se nameštaj za decu, obuća, zimske gume, nameštaj i televizori. Prodavali su se više i sezonski proizvodi poput rasvete, ali i opreme za lovce, navodi se u izveštaju portala "Idealno".
Koji je roba oduševila, a koja razočarala onlajn kupce u 2022? Oni napominju da su se prema rastu potražnje velikim iznenađenjem pokazale keramičke pločice, bežični fiksni telefoni, koferi, odeća za lov, dok je najveći negativni trend zabeležen u slučaju bazena, ženskih čizama, ograda, baštenskih stolica i pribora za pecanje.