"Уместо да увођење електро-бусева буде у функцији системског ширења превоза на струју и да се овај превоз предвиди тамо где је загађење улица највеће, актуелна градска власт жели да један електрични превоз мења другим, тако да укупни ефекат инвестиције на загађење буде – нула! Градска власт тако своју политику „скупо, а глупо“, допуњује још једном – „из шупљег у празно"", наводи Јовановић у писаној изјави.
Истиче да су Београду тролејбуси једини подсистем јавног превоза у којем су сва возила нископодна и климатизована, те да су они, приликом преласка на друга техничка решења последњи систем који треба заменити, а не први.
"Тролејбуси функционишу у целом свету и најисплативији су вид градског превоза. Аутобус на струју је најмање два пута скупљи од тролејбуса, а кад се додају трошкови станица на којима се пуне батерије, разлика порасте још неколико пута. То су све разлози због којих највећи градови света још увек не разматрају прелазак на овакав вид превоза. Очигледно је да тандем Весић – Радојичић "зна" више од свих њих заједно", навео је Јовановић.