U redovnim okolnostima, kad građani budu koristili karticu na dopunu i do posla stižu za 90 minuta, odlazak i povratak koštaju 178 dinara.
Vožnja u bilo kom autobusu za za jedan dan koštaće 250 dinara, tri dana 700 dinara, a petodnevna karta 1.000 dinara.
Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz objašnjava da zaposleni svoj status dokazuju personalizovanom karticom sa uplaćenom kartom za tekući mesec i u tom slučaju ne moraju da imaju overen radni nalog, ali ako budu kupovali ove dnevne karte moraju da imaju uz to i validan radni nalog.
U početku, od 8. maja, gradski prevoz će moći da koriste samo zaposleni, što je u skladu sa faznim povratkom prevoza u Beogradu. Putnici će u vozilo ulaziti samo na prednja vrata, dok će izlaz biti na vratima obeležnim za izlaz.
On ističe i da će mesta za sedenje i stajanje biće vidno obeležena i da će se u svakom vozilu će se znati maksimalni dozvoljeni broj putnika. Redar prevoznika će voditi računa da li putnici ulaze pravilno noseći zaštitne rukavice i maske, a obavljaće i proveru validacije kartica za zaposlene.
Kada putnici popune sva predviđena mesta, vozačima će biti dozvoljeno da u autobuse ne primaju putnike. Takođe, u slučaju potrebe, moći će da obaveste operativni kontrolni centar, koji bi o eventualnom incidentu obavestio komunalnu miliciju ili policiju. I putnici će moći veću popunjenost vozila da prijave Beokomu.
Nakon zaposlenih pravo na prevoz će imati studenti i đaci, zatim nezaposleni i turisti, a na kraju, najstariji sugrađani.
Kao i do sada na koridorskim linijama, vozači će biti izolovani od putnika pleksiglas-barijerom. Putnici će moći da sednu na svako drugo mesto, dok će stajati na tačno iscrtanom mestu.
Izvor: Novosti