Uz lajk, srce i ostale emotikone Facebook sada na tu platformu dodaje i reakcije koje označavaju da je osobi stalo, odnosno reakcije brige.Nova reakcija uključuje emotikon koji grli srce, a iz te kompanije kažu da se nadaju da će ta reakcija ljudima omogućiti da se osećaju povezanije sa svojom porodicom i prijateljima od kojih su trenutno možda razdvojeni. Nova reakcija dolazi i na Messenger, ali izgledaće malo drugačije, odnosno biće u obliku pulsirajućeg ljubičastog srca.
A iako pažljiva, ova promena na Facebook-u je veoma mala naspram problema koje je pandemija zapravo donela toj kompaniji. Reč je o brojnim dezinformacijama koje se brzo šire tom platformom, prenosi IDJTV.
Zbog toga su iz Facebook-a najavili da će ljude koji su delili ili lajkovali dezinformacije o korona virusu na to i upozoriti tako što će im na News Feedu prikazati poruku Get the Facts s linkom na WHO-ove stranice gde će moći pronaći istinite informacije o pandemiji.
Zbog pandemije je Facebook osetio i značajan rast u korišćenju, ali to se nije odrazilo i na finansijsku dobit zbog negativnog uticaja pandemije na digitalne oglase.
We’re launching new Care reactions on @facebookapp and @Messenger as a way for people to share their support with one another during this unprecedented time.
— Alexandru Voica (@alexvoica) April 17, 2020
We hope these reactions give people additional ways to show their support during the #COVID19 crisis. pic.twitter.com/HunGyK8KQw