Kina,-Tanjug

Foto: Tanjug

Promocija turističke ponude Srbije u Kini, preko portala Fligi, započeta je ove nedelje. Već na samom početku kampanje, preko te Alibabine platforme, pokazalo se da su stanovnici ove daleke zemlje veoma zainteresovani za posetu Srbiji, pa je tako više od 300.000 Kineza pratilo prvo video uključenje iz Beograda.

Naime, Srbija je prva evropska zemlja, ispred koje je direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović tokom dvosatnog uključenja uživo za Fligi, govorila o tome gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju i kako da ceo odmor provedu u našoj zemlji.

"S obzirom na to da kampanja podrazumeva predstavljanje različitih destinacija u Srbiji, kroz lajv-striminge, kada je uživo emitovan sadržaj o destinaciji, već na prvom takvom uključenju, bilo je više od 300.000 Kineza koji su je pratili, kao i ogroman broj komentara o tome da jedva čekaju, da kada cela ova kriza prođe, dođu u Srbiju", kaže direktorka TOS Marija Labović.

Prema njenim rečima, mnogobrojni komentari Kineza pokazali su veliku zainteresovanost za Srbiju, ali i da oni već mnogo i znaju o našem podneblju

"Dosta njih je isticalo kao dobro to što je Srbija prva ukinula vize za kineske građane, zatim veliko gostroprimstvo u našoj zemlji, prijateljstvo dva naroda i na državnom nivou, ali i to što se u Srbiji uvek osećaju dobrodošlo", rekla je Labović.

Kao nešto što bi želeli, istakli su potrebu za direktnim letom od Kine do Srbije. Navodili su i prelepu prirodu koja ih oduševljava, kao i kulturno-istorijsko nasleđe.

"Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fligi platformi. U 2019. godini, broj rezervacija za putovanje u našu zemlju putem Fligija povećan je za čak 147 odsto. Fligi vidi ogroman potencijal srpskog turističkog tržišta, zato su odlučili da kampanja sa Srbijom, ove godine, bude besplatna", objasnila je direktorka TOS.

Kako je to ogromna platforma, očekivanja su da će milionski auditorijum pogledati kampanju. Takođe će jedan segment kampanje biti posvećen i pitanjima i odgovorima uživo.

 Fligi je putnički brend Alibaba Grupe, sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca. Odabrali su pet evropskih destinacija za kampanju uživo, uključujući Srbiju, Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Izvor: Blic biznis

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Kina i SAD su na ivici "novog hladnog rata" upozorio je kineski ministar spoljnih poslova Vang Ji.

Američke obaveštajne službe zaključile su da novi korona virus nije stvorio čovek niti je je genetski modifikovan.

Kineski stučnjak za kontrolu i prevenciju zaraznih bolesti Peng Džićijang uveren je da će Srbija za mesec ili dva uspeti da epidemiju korona virusa stavi pod kontrolu, ukoliko svi budu poštovali propisane mere.

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета

Da li će biti i drugog talasa Korone