Alibabina platforma "Fligi" predstavlja Srbiju kao potencijalno vrlo privlačnu destinaciju za kineske turiste

Putovanja,-jezero,-Pixabay

Foto: Pixabay

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović izjavila je da će se Srbija naći na Alibabinoj turističkoj platformi "Fligi", kako bi promovisala našu zemlju kao odličnu turističku destinaciju

Srbija će se kao turistička destinacija od 15. maja naći na Alibabinoj turističkoj platformi "Fligi"(Fliggy), na kojoj je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika, a tu promociju naša zemlja će imati besplatno.

Prema rečima direktorke TOS-a Marije Labović, ta kampanja predstavlja sugestiju, odnosno davanje ideja gde kineski turisti mogu putovati, ali tek od onog trenutka kada se za to steknu zdravstveni uslovi.

"Mi ne pozivamo turiste iz Kine da dođu u trenutku kada to realno nije moguće, već da budu pripremljeni za trenutak kada to bude moguće. Na njoj će biti predstavljeno gde putovati kroz Srbiju, ali i predlozi kako kineski turisti čitav odmor da provedu u našoj zemlji, a ne kao deo kružnog putovanja", objasnila je Labović.

"Tokom kampanje biće posebno naglašeno da je Srbija ukinula vize za kineske građane i da smo i dalje “viza free” kada su Kinezi u pitanju", dodala je ona.

Labović napominje da je Srbija i do sada imala kampanje sa “Fligijem” i drugim turističkim platformama prethodnih godina.

"Ovu kampanju radimo besplatno, što pokazuje da su oni tržišno orijentisani i da vide svoju priliku u predstavljanju Srbije kao turističke destinacije, odnosno da prepoznaju da su Kinezi zainteresovani da putuju u našu zemlju. Kineski turisti će moći da počnu da posećuju Srbiju kada se steknu uslovi, odnosno kada se završi kriza sa pandemijom korona virusa", navela je Labović.

Prema podacima iz 2018. na 2019. godinu, ukazuje ona, “Fligi” platformu je imalo 100 miliona korisnika koji su skinuli tu aplikaciju.

Aplikacija je imala više od 270 miliona korisnika u toku prošle godine, koji su pratili ono što se dešava na platformi.

“Što znači da se zaista obraćamo velikom delu populacije Kine”, podvukla je Labović.

Na “Fligiju” će, kaže Labović, i način predstavljanja Srbije biti drugačiji. Lincencirani vodiči koji govore kineski jezik će kroz direktno uključenje i prenos na platformi predstavljati destinacije u našoj zemlji.

Jedana od tura, na primer kroz Beograd, krenuće od Kalemegdana, preko ušća Save u Dunav, pa kroz Knez Mihailovu ulicu do Trga Republike, gde će biti predstavljeni Narodni muzej i Narodno pozorište, a onlajn tura biće završena u Skadarliji, kako bi deo kampanje bila i gastronomija.

Osim muzeja u srpskoj prestonici, na “Fligiju” će biti predstavljeni i muzeji širom Srbije, i ne samo muzeji, već i mnogi drugi kulturno-istorijski lokaliteti, a posebno oni koji su na UCESCO listi.

“Takođe ćemo im predstaviti prirodne lepote Srbije, jer nakon ovoliko meseci zatvorenosti i stresa, i oni žele da se što pre odmore u prirodi. Tako da ćemo im predstaviti i taj deo naše ponude koji je zaista bogat”, rekla je Labović.

Tako će se na platformi naći prirodne lepote Zapadne Srbije, od Zlatibora, Zlatara, Tare, Uvca, kućice na Drni, ali i prirodne lepote Istočne Srbije, krstarenje Dunavom, prolazak pored Trajanove table, kao i najzanimljive destinacije Vojvodine…

Osim na privlačenju turista iz Kine, Labović kaže da je Srbija okrenuta i na privlačenje turista iz regiona i drugih evropskih zemalja čiji su građani godinama među prvih 10 po broju dolazaka u našu zemlju.

“Mi smo za vreme trajanja pandemije imali više uključenja za druge digitalne kanale, tako da smo u tom smislu vrlo aktivni, ali i u davanju sugestija gde putovati kada sve ovo prođe. Ta digitalna kampanja je objavljena pod sloganom “Ostani kod kuće danas, da bi putovao sutra””, navela je Labović.

Ona ističe da su kroz te digitalne kampanje neprestano podsećali na Srbiju kao turističku destinaciju, kako naša zemlja ne bi izgubila položaj u turističkom svetu, koji je godinama gradila.

Labović navodi da će intenzivna digitalna kampanja Srbije kao destinacije biti nastavljena u zemljama regiona i u pojedinim zemljama Evrope i nakon pandemije.

To se pre svega odnosi na zemlje bivše Jugoslavije, ali i na privlačenje turista iz Mađarske, Bugarske, Rumunije, Grčke, Turske, Nemačke, Rusije.

“To su zemlje iz kojih generišemo najveći broj turista”, navela je Labović.

Svi zainteresovani aplikaciju "Fligi", izvorno Fliggy, može se skinuti sa google play-a, ali je dostupna samo na kineskom jeziku.

 

(Izvor: Tanjug)

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Zamenica direktora Insituta "Batut" Darija Kisić Tepavčević negirala je danas navode iz Gradskog zavoda za javno zdravlje o mogućnosti naknadnog testiranja i prekida kućne izolacije za državljane Srbije koji dolaze iz inostranstva i ponovila da srpski državljani u zemlju mogu da uđu samo sa negativnim PCR testom, ne starijim od 72 sata, a u suprotnom - moraju 14 dana da budu u kućnoj izolaciji.

Srbija troši četiri do pet puta više energije od proseka EU i još uvek ima 300.000 kuća koje nisu termički izolovane.

Srpski reprezentativac Nemanja Gudelj uporedio je sve derbije u kojima je igrao. Sadašnji član Sevilje kaže da utakmice sa gradskim rivalom Betisom donosi veliku tenziju, i uporedio ga sa onim iz Lisabona između Sportinga i Benfike, kao i sa holandskim, kada se sastaju Ajaks i Fejenord.

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета

Da li će biti i drugog talasa Korone