Tompon je na svom Fejsbuk profile naveo da je list bio odavno zainteresovan za intervju s njim, a da je pristao tek nedavno baš nakon što ga je nemački „Bild cajtnug“ napao.
Naime ovaj nemački medij oštro je kritikovao njega i njegovu pesmu “Lijepa li si”.
S obzirom na to je nezadovaljan postojećim tekstom, nagovestio je da će on uskoro objaviti originalan razgovor sa ovim novinaro, na nemačkom i hrvatskom jeziku.
-Objavljen je tekst, a u njegovom delu i intervjuu u internet izdanju taj isti novinar Michael Martens, verovatno nezadovoljan mojim odgovorima, je pola članka posvetio svom mišljenu, prosuđivanju, ocenjivanju i osuđivanju mene i moga lika i dela, a uveravao nas je kako se tako nešto njemu kao profesionalcu ne može dogoditi- naveo je Tompson u svojoj objavi.
Martens u svom tekstu spominje uvodni ustaški poklič „Za dom spremni” u Tomsponovoj pesmi „Bojna Čavoglave“, primetivši da on odgovara nemačkom „Zig hajl”.
-Zato nije čudo to što je kod srpske manjine i preostalih Jevreja u Hrvatskoj 1991. pesma probudila najgore slutnje, zbog toga što je hrvatska samostalnost bila popraćena ni manje ni više nego ovim zločinačkim pozdravom- naveo je autor.
U razgovoru s Martensom, Tompson negira povezanost pozdrava „Za dom spremni” sa zločinima NDH tokom Drugog setskog rata i poziva se na istorijske korene ovog pozdrava.
Autor napominje i da ljudi ubijeni za vreme NDH nisu ubijeni zbog „simbola“ nego zbog „bolesnih glava koje su sledile Sotonske planove“.
Da bi dimenzije Perkovića približio nemačkoj publici, spominje i predvodnika najradikalnijeg krila nacionalističko-populističke Alternative za Nemačku – AfD, koji uvek iznova šokira javnost svojim revizionističko-nacionalističkim ispadima.
-Perković je takoreći, pevajući Bjorn Hocke (nemački političar iz redova AfD)- piše autor.
Tompson u jednom delu intervjua, navodi autor, Jevrejsku zajednicu u Nemačkoj indirektno optužuje za napade na njega i zabrane koncerata u ovoj zemlji, te govori o navodnom uticaju ove zajednice na medije.
Autor iz intervjua izdvaja i Perkovićev odgovor na pitanja kako procenjuje istorijsku ulogu Anta Pavelića.
-To želim da zadržim za sebe- glasi odgovor koji autora navodi na povlačenje nekih paralela.
Autor je ukazao i na Perkovićevu tvrdnju da nikad nije pevao „Jasenovac i Gradiška Stara“ i da je snimak koji kruži internetom „verovatno delo srpskih tajnih službi“.
-Ako je ovo istina, onda se mora reći da srpska tajna služba raspolaže, i to odavno iz vremena kada se ovaj snimak po prvi put pojavio u javnosti, genijalnim stručnjacima za falsifikovanje tonskih dokumenata. Posebno je neverovatna veština kojom je beogradskim agentima pošlo za rukom da veštački proizvedu Perkovićev glas- ironičan je autor.
(Izvor: Sputnjik)