Glas Javnosti

Ko razbacuje budžet na reklamu o krvnoj plazmi na RTS?

Društvo
Autor: Глас јавности

Na Javnom servisu ide raklama koja poziva izlečene od korone da se jave i budu donatori krvne plazme uprkos tome što je broj zvanično izlečenih u Srbiji mali, a broj potencijalnih davalaca još manji.

Prema jučerašnjim podacima u Srbiji ima 6.630 zaraženih korona virusom. Procena statističara je da imamo 6.936.764 stanovnika. Na sajtu covid19.rs zvanično je 870 izlečenih. 

Nameće se pitanje da li i koliko nam je potrebna reklama i zašto se na ovaj način razbacuju pare poreskih obveznika.

Davaoci krvne plazme, mogu da budu osobe stare od 18 do 60 godina koje imaju više od 60 kilograma, ozdravile su od Covida-19 i nemaju hroničnih bolesti kao što su dijabetes, maligne bolesti, autoimune, kardiovaskularne. Zvanično osoba koja je ozdravila od korona virusa, odnosno na testiranju ima negativan nalaz, može se odmah nakon izlaska iz bolnice javiti Institutu za transfuziju krvi gde se ponovo vrši testiranje koje takođe mora biti negativno. Oni koji su jednom donirali plazmu to mogu učiniti ponovo nakon 15 dana.

Recimo da je tek oko trećina izlečenih, savršeno zdrava i može da donira plazmu.

Svi njihovo podaci postoje i jedan arhivar mogao bi da sve podatke ima pod kontrolom. Mogao bi to čak i Đorđe Čravkov iz "Državnog posla", i to bez kompjutera. 

Uprkos tome mi snimamo TV reklamu. 

Poreske obveznike bi moglo da zanima po čijoj ideji se radi ova kampanja, preko koje državne agencije je naručena i smimna reklama, ali i preko koje agencije ide emitovanje ovih spotova. Ko plaća skupe televizjske minute, po kojoj ceni i iz kog budžeta.

G. J.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR