Glas Javnosti


Porodicu iz Sjenice vratili sa beogradskog aerodroma na putu za Tursku jer ih je radnica prevarila, i nisu jedini!

Putovanja
Autor: Glas javnosti

Svako ko ovih ide dana ide na letovanje ne može ni da sanja da može da mu se desi da bude prevaren usled malobrojnih aranžaman koji suu opticaju.

Iako je unapred isplatio ceo aranžman od 1.600 evra za odmor u Turskoj, Emir Lakota je tek na aerodromu pred put saznao da agencija za njega nije uplatila ni avio-karte ni smeštaj u Kemeru.

Sklapajući lažne ugovore radnica turističke agencije "Er travel turs" A. T. prevarila je mnoge turiste za aranžmane, među kojima i petočlana porodica iz Sjenice, koja je ostala bez letovanja u Kemeru u Turskoj, ali i bez skoro 1.600 evra koje su unapred uplatili.

Prevareni Emir Lakota, koji je, kako kaže, godinama sarađivao sa A. T., istakao je da je njegova porodica vraćena sa beogradskog aerodroma na dan kada je trebalo da otputuju uz obrazloženje da im agencija nije uplatila aranžman i karte.

Vlasnica agencije Marija Vračević potvrdila je da je agencija otpustila radnicu čim su saznali za njene zloupotrebe i prevarene putnike, kojih je, kako kaže, svakim danom sve više, o čemu svedoče i dokazi o uplatama, ugovori i poruke koje su dostavljeni novinarima na uvid.

Foto: Pixabay

Upecala ih sajamskom cenom

- U februaru sam dobio ponudu od A. T. za letovanje u Turskoj po sajamskoj ceni od 1.580 evra za hotel "Amara Prestige", gde sam već boravio kada nam je ranije organizovala putovanje, dok je radila u drugoj agenciji. Dobio sam ponudu od "Er travela" za traženi hotel i rečeno mi je da odmah uplatim 95.000 dinara, a ostatak pred putovanje. Reč je o dve sobe i sedam dana boravka sa ol inkluziv uslugom za pet osoba. Uplatio sam po dogovoru - seća se Emir i dodaje da je izvršio dve uplate: prvu 28. februara, a drugu 10. marta.

- Ponuđeno mi je da ću dobiti 10 gratis avio povratnih karata ukoliko nađem još pet osoba za putovanje. Moj drug je hteo da letuje s nama i dobili smo od "Er travela" ponudu i ugovor. A. T. je tražila da novac uplatim na njeno ime, u ime mog druga koji je iz Bosne. Uplatio sam na njeno ime 118.000 dinara kao depozit za drugi ugovor. Dobili smo dva ugovora od "Er travela" za termin 8. avgust. Moj drug je odustao od puta zbog korone, javio sam A. T. i ona je rekla da će njihov novac koji sam uplatio prebaciti na moj dug za putovanje. Pristao sam, tako isplatio letovanje i vraćena mi je razlika od 27.000 dinara - naveo je Emir i dodao da ga je dan uoči početka puta, 7. avgusta, pozvala A. T. i rekla da ne možemo da otputujemo 8. avgusta jer je "indonežanska delegacija zauzela sedišta u avionu".

Mahinacije

- Rekla nam je da ćemo putovati 12. avgusta sa nekom porodicom iz Bosne i da je sastanak na aerodromu u 10 sati, let u 12, i da se nalazimo na šalteru jedne agencije gde je trebalo da podignemo karte. Kada smo stigli, na šalteru te agencije su nam rekli da naše putovanje nije uplatio "Er travel", s kojim imaju saradnju. Ostali smo u šoku - ispričao je Emir svoje neprijatno iskustvo. Istakao je da će slučaj prijaviti policiji i da je advokat sastavio opomenu pred tužbu, iako su mu iz agencije obećavali da će mu novac vratiti. Pozvana je i A. T., koja je poručila da ju je advokat savetovao da ne daje izjave.

Radnica varala i druge putnike

Vlasnica agencije "Er travel turs" Marija Vračević rekla je za Kurir da je A. T. zloupotrebila položaj, krišom rezervisala smeštaj i popunjavala memorandum firme koji je slala putnicima, nakon čega je brisala podatke iz kompjutera.

- Nigde nije bilo pečata i potpisa, na papirima je samo njeno ime i prezime, ona je to falsifikovala, u sistemu uopšte nema tih brojeva priznanica. Nismo znali da taj čovek uopšte postoji. Ima toga još, proneverila je nekoliko hiljada evra. Ima još oštećenih koji nisu ni ušli u agenciju, kojih nema nigde u sistemu. Protiv nje smo podneli krivičnu prijavu - navela je Vračevićeva. Dodaje da će porodici Lakota biti vraćen iznos koji su uplatili na račun agencije, ali ne i onaj koji su uplatili na privatni račun A. T.

Slučaj odmah prijaviti inspekciji i policiji

Direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Juta Aleksandar Seničić ističe da prevareni turisti moraju odmah da se jave turističkoj inspekciji ili da slučaj prijave policiji i podnesu krivičnu prijavu protiv agencije.

- Ne znam o kojoj agenciji je reč, nije naša članica. Tu ima elemenata krivične odgovornosti i klasične prevare - naveo je Seničić.

(Glas javnosti/Kurir)


 
 

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR