Kako je navedeno, osim troškova, ovakvi oglasi su najveći rizik za reputaciju kompanije, zbog čega će u budućnosti biti uvedena stroža pravila. Po prvi put će biti iskorištena veštačka inteligencija kako bi u budućnosti mogli da proveravaju oglase na najvećim tržištima na kojima je ova platforma dominantna. Plan je da ubuduće vlasnici smeštaja koji postavljaju oglase prilikom prijave smeštaja moraju da budu u objektu sa otvorenom aplikacijom, dok će GPS potvrđivati da li su na adresi koja je prijavljena. Na ovaj način kako je objašnjeno korisnici smeštaja mogu da budu mirni da neće postati žrtve lažnih oglasa.
Veštačka inteligencija će čak upoređivati i slike koje su objavljene u oglasu sa fotografijama koje vlasnik pokaže uživo, jer je bilo mnogo pritužbi gostiju. Nije nepoznato da se često slike koje korisnici postavljaju u oglasima ne podudaraju sa onima koje zateknu u smeštaju. Kako je saopštila ova kompanija od februara će smeštaj dobijati oznake provereno, a to će biti garancija gostima da se neće naći u nepredviđenoj situaciji. Ove novine se za sada odnose na nekoliko zemalja, a do kraja sledeće godine procedure će biti uvedene u svih 30 zemalja u kojima posluju.
Glas javnosti/ P02S