Rođen je 1922. godine , bio je italijanski modni kreator.
Pjer Karden je koristio svoje ime kao brend, prvo samo kao prestižni modni brend da bi se 1960-ih proširio u industriju parfema i kozmetike. Oko 1988. brend je počeo da mu se pojavljuje i na drugim proizvodima kao što su bejzbol kape i cigarete.
Prema članku iz 2005. u "Harvardovom biznis pregledu" širenje u parfemsku i kozmetičku industriju je bilo uspešno jer se brend Pjera Kardena prebacio u nove, usko povezane kategorije.
Vlasnici brenda su, pogrešno, pripisivali to jačini brenda umesto uklapanju u kategoriju proizvoda.
Licence su uništile kredibilitet brenda, ali su donele veliku zaradu. Godine 1986. magazin Women's Wear Daily je procenio Kardenov godišnji prihod na preko 10 miliona dolara.
I pored brojnih kritika na račun brenda Kardenov brend je bio u velikom profitu iako je pristup licenciranju bio smatran lošim. Godine 2011. Karden je probao da proda kompaniju u vrednosti od 1 milijarde evra iako je Wall Street Journal procenio pet puta manju cifru. Na kraju nije prodao brend, koji je u međuvremenu počeo da se pojavljuje i na privescima za ključeve, olovkama i držačima za olovke.
(Glas javnosti)