Digitalna nedelja mode jeste odgovor na potrebu da se promovišu brendovi koji će imati priliku da predstave kolekcije za muškarce proleće/leto 2021. i najave kolekcije za muškarce i žene proleće/leto 2021. godine, dodali su iz ove modne komore.
"Postavljanje digitalne Nedelje mode je konkretan odgovor na trenutak u kojem živimo", naveo je u saopštenju predsednik komore Karlo Kapaza.
Komora će izraditi digitalnu platformu na kojoj će biti postavljene fotografije i video snimci, intervjui i snimci iz bekstejdža. Istovremeno sa predstavljanjem kolekcija sa "Milanske digitalne Nedelje mode" biće postavljena platforma namenjena međunarodnim kupcima, sa predstavljanjem brendova uz fotografije i video snimke kolekcija.
Ovaj modni događaj će moći da se prati preko cameramoda.it, Instagrama, Fejsbuka, Linkedina, Weiboa i Jutjuba.
Naredna Pariska nedelja mode, posvećena muškoj modi, takođe će biti održana onlajn od 9. do 13. jula. Kolekcije za muškarce proleće/leto 2021. biće predstavljene u "obliku filma i video snimaka" na posebnoj platformi.
Izvor: N1