Znamo da postoji veliki broj zbirki rokenrol tekstova, a vrlo malo ih ima kad su u pitanju rep autori, a smatramo da ti tekstovi predstavljaju kulturnu vrednost, naveo je gostujući u Danu uživo.
Smatramo da komercijalna kultura malo sa nipodaštavanjem gleda na taj žanr, za razliku od roka koji je etabliran, navodi Pavlić i dodaje: „Želeli smo da pokažemo te tekstove, da ih osvetlimo i da ukažemo na njihovu kulturnu vrednost“.
Knjiga je, inače, rezultat istraživanja više od 330 autora i više od 7.000 pesama objavljenih od kraja 80-ih. Pavlić navodi da su odabrali prvih sto, ali da listi ispod njih ima još dosta njih.
Navodi da su reakcije autora bile odlične.
Smatramo da će ljudi pronaći dosta dobrih tekstova, da će mnogi biti iznenađeni, a javljali su nam se ljudi koji već jesu, kaže gost N1. „Neki ljudi koji ne slušaju rep, nisu verovali da toliko dobrih tekstova ima“.
Upitan da prokomentariše kakva je današnja hip hop scena u Srbiji, Pavlić navodi da je rep „vitalna muzika“, da se mnogo mladih bavi njime i da je preuzeo tematski okvir rokenrola. „Rep možda više u ovom trenutku govori o našim životima od, nažalost, većeg dela rokenrola, jer prosto potiče iz različitog bekgraunda i direktno se obraća publici, bez specijalnih metafora. A svaki klinac koji ima mikrofon i računar može da snimi pesmu“, rekao je, dodajući da je to vitalna, jaka i borbena scena.
Navodi da se i svakako može govoriti o autentičnoj srpskoj hip-hop kulturi. Nakon prvog rep talasa, kad je bilo kopiranja stranih repera, rep postaje potpuno autentična naša kultura, u smislu tema i načina kako se one isporučuju, u smislu stila i vokabulara, naveo je.
Dodaje da su zato, čak, napravili i rečnik pojmova na kraju knjige, tako da je to, kako ocenjuje, potpuno autentična kultura, jer je njen uticaj ogroman na veliki broj mladih ljudi ovih 26 godina.
(Glas javnosti/N1)