Nastavnici u Velikoj Britaniji ocenili da su učenici pod uticajem "fenomena" uticajnog britansko-američkog influensera Endrjua Tejta, za čije komentare su ocenili da podstiču mizoginiju u školama.
Više nastavnika u Velikoj Britaniji je ocenilo da su njihovi učenici pod uticajem "fenomena" uticajnog britansko-američkog influensera Endrjua Tejta, za čije komentare su ocenili da podstiču mizoginiju u školama, pokazuju rezultati ankete Sindikata nastavnika NASUWT.
Nastavnici su upozorili da uticajni ljudi na društvenim mrežama, kao što je Endrju Tejt, podstiču porast mizoginije u školama, kao i da su neki dečaci čak odbijali da razgovaraju sa ženskim osobljem, preneo je danas britanski Telegraf.
Dark influence of Andrew Tate as teachers face rape threats by brainwashed boyshttps://t.co/CFT7RRWNqn pic.twitter.com/sgNMYIJxaA
— The Mirror (@DailyMirror) April 19, 2025
"Dečaci su odbijali da razgovaraju sa mnom i umesto toga razgovarali su sa muškim asistentom, zato što sam ja žena, i oni prate Endrjua Tejta i misle da je neverovatan sa svim svojim automobilima i ženama, i (stavu) kako treba tretirati žene. To su bili desetogodišnjaci", rekla je jedna nastavnica u anketi.
Drugi nastavnik je naveo da je prošle godine u srednjoj školi, na času engleskog, "grupa dečaka odlučila" da "napiše esej o tome zašto je Endrju Tejt "GOAT" - najveći svih vremena, kao i da je esej "uključivao pohvale njegovog stava da su žene vlasništvo muškarca", na šta su svi kontaktirani roditelji "bili zgroženi".
Teachers are experiencing verbal and physical assault - often directed towards female teachers.
— Sky News (@SkyNews) April 19, 2025
NASUWT general secretary Dr Patrick Roach speaks as teachers claim social media influencers like Andrew Tate are fueling a rise in sexism in classrooms.https://t.co/6qy05R3yP2 pic.twitter.com/D1EXPQv4Wp
Neki nastavnici, koji su učestvovali u anketi, tvrdili su da je došlo do porasta pogrdnog jezika prema ženama, uključujući dečake koji su psovali žensko osoblje škole, "kao direktan rezultat" Tejtovih video snimaka.
Skoro tri od pet, odnosno 59 odsto od više od 5.800 ispitanih nastavnika reklo je da veruje da su društveni mediji doprineli pogoršanju ponašanja učenika u britanskim školama.
Glas javnosti /U01S