Predstavnici sindikata su pre tačno tri nedelje upozorili na teško stanje u železničkom saobraćaju.
Upozorili su na "nedostatak mera zaštite na radnom mestu što se tiče bezbednosti rada i prometa vozova". I stručnjaci i mediji su kritikovali "nedostatak elektroničkih sistema" i manjak radnika.
Policija je objavila da je u frontalnom sudaru poginulo najmanje 57 ljudi, dok se najmanje 56 ljudi smatra nestalima.
Mediji, pa tako i javna televizija ERT, isticali su njegov nedostatak iskustva jer je, po njihovim informacijama, imenovan na tu dužnost pre samo 40 dana, a ranije je radio u ministarstvu prosvete. Pre stupanja na novo radno mesto završio je tromesečni kurs.
Vlada je priznala da je železnički sektor "hronično bolestan", kao i "kašnjenje" u modernizaciji železnice u Grčkoj, gde građani radije putuju autobusom, automobilom i brodom.
Vlada je priznala „kašnjenje“ u modernizaciji željznice u Grčkoj, gde građani radije putuju autobusom, automobilom i brodom, piše Jutarnji list.
„Odgovornost moraju preuzeti svi koji su upravljali modernizacijom mreže“, rekao je za AFP stručnjak Konstantinos Hasiotis.
Dnevni list Ta Nea piše da je Evropska komisija pre petnaestak dana prijavila Grčku Evropskom sudu pravde (ECJ) zbog neispunjavanja obaveza koje proističu iz direktive o železničkoj infrastrukturi.