Glas Javnosti

Kimov nestanak iz javnosti je bio vrhunski marketing

Svet
Autor: Glas javnosti

Nestanak lidera Severne Koreje iz javnosti, Kim Džong Una izazvalo je brojne konroverze pa su brojna tumačenja širom sveta. Aleksej Puškov, ruski senator smatra da je sve bio dobro izrežirani marketing.

Aleksej Puškov smatra je da je tronedeljno nepojavljivanje severnokorejskog lidera Kim Džong Una u javnosti, uspešan marketinški potez.

- Pjongjang je izvestio: Kim Džong Un se u javnosti pojavio 1. maja. Bilo je jasno da je pauza u medijima bila preduga pa je došlo vreme da se izađe u javnost. I izašao je - napisao je Puškov na Tviteru.

Kako je ocenio, intriga oko njegovog stanja samo je skrenula pažnju na njegovu ličnost u svetu.

- Ako je to bila svesna obmana, onda je uspela - zaključio je Puškov.

Kim Džong Un pojavio se u javnosti prvi put posle 20 dana pošto je prisustvovao ceremoniji otvaranja jedne fabrike severno od Pjongjanga, objavila je državna agencija KCNA.

Svetski mediji spekulisali su nedeljama o njegovom zdravlju tvrdeći se da se nakon neuspele operacije nalazi u životnoj opasnosti.

Kim je poslednji put viđen 11. aprila, povodom sednice Politbiroa vladajuće Radničke partije.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR