Na Vaseljenskoj televiziji, 19. septembra, tekstom “Kako je RTS od komunističkog zločinca i ubice Srba Aleksandra Rankovića napravio sveca!”, zapitao se Predrag Savić “kako sve njih (televizionare i one koji su za njih i sa njima snimali priču o Drugu Marku – IP) nije sramota kostiju ubijanih i proganjanih, kad veličaju druga Marka tvorca OZNE, a kasnije UDBe, i punih sedam godine ministra unutrašnjih poslova u Vladi FNRJ u doba najcrnje revolucionarne pravde sve do 1953. godine! Kako baš nikog nije sramota kad ga predstavljaju kao istinskog velikomučenika i žrtvu Brionskog plenuma, a njegovu sahranu predstavljaju kao moguće buđenje srpstva?!“
Predrag je, po svoj prilici, mlađan lovac jer mu je ostalo nepoznato da u antisrbskom delu naše Srbijice, onima koji su opsednuti “vrednostima” fašikratskog Zapada oličenog u Evropskoj uniji, uvek tinjaju ideje okrenute manje ili više potajnoj želji da se Srbstvo, jednom zauvek, “ukine” kao biološka i duhovna vrsta.
Naznaka takve namere uočena je i poslednjeg januarskog dana 2016. godine, kad je, i onda na Vaseljenskoj televiziji, pod naslovom “Veličanje zla i posledice” (autor Miloslav Samardžić), objavljena vest da “Srbija uskoro može postati verovatno prva zemlja na svetu koja podiže spomenik jednom šefu tajne policije koja je organizovala i sprovela jedno od najvećih masovnih ubistava građana Srbije u istoriji”!
Tekst o kome je reč preuzet je iz kragujevačkih Pogleda (pre toga, 25. januara 2015, objavljen u Čikagu/SAD, u glasilu Srpske narodne odbrane “Sloboda”), a ticao se “nečije” namere da u Beogradu podigne spomenik Aleksandru Rankoviću, bivšem Srbinu, ropskom poslušniku Josipa Broza neprevazilaznog u zločinima nad srbskim narodom -, ej, bre, spomenik Aleksandru Rankoviću, otpadniku od državnog i političkog vrha koji do kraja života niti je progovorio, niti napisao ijednu reč o onome što je “iz druge ruke” ili bogatoga ličnog iskustva znao o srbskom stradanju tokom zabludnih godina brozovske (i svoje) vladavine!?
Iz iste te vesti moglo se saznati da su inicijativu za podizanje rečenog spomenika podržali Ivica Dačić, i tada i sada predsednik Socijalističke partije Srbije, direktne naslednice Brozove (i Rankovićeve) komunističke partije, i Nebojša Stefanović, tada ministar unutrašnjih poslova u Vladi Republike Srbije.
Ovome potpisniku sve to bio je razlog da gospodi Siniši Malom, gradonačelniku Beograda, i Goranu Vesiću, gradskom menadžeru Grada Beograda (makar šta to značilo), 5. februara 2016. godine pošalje sledeće pismo, u istovetnom tekstu:
“Poštovana Gospodo,
Na vest da postoji inicijativa da se u Beogradu podigne spomenik Aleksandru Rankoviću (1909-1983), organizacionom sekretaru Komunističke partije Jugoslavije, načelniku Ozne, Odeljenja za zaštitu naroda (jugoslovenske komunističke celokupne obaveštajne i kontraobaveštajne službe od maja 1944. do marta 1946), potpisniku naredbe za proboj Sremskoga fronta, punih dvadeset godina (1946-1966) jugoslovenskom ministru unutrašnjih poslova i šefu svih policijskih i tajnih službi zaduženih da se staraju o ratu protiv onih koji su svrstavani u protivnike brozovskog režima u Jugoslaviji, ‘brižniku’ za Goli otok i ostale srbske informbiroovske žrtve, potpredsedniku Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije, glavnoj žrtvi u aferi navodnog prisluškivanja ondašnjeg predsednika Josipa Broza (1892-1980), posle čega je odstranjen iz jugoslovenskog političkog i državnog vrha, liku koji je, uprkos potpunom političkom porazu, ostao veran poslušničkom (ropskom) odnosu prema sopstvenom dželatu Josipu Brozu, poznatijem kao Drug Tito, i do kraja života niti je progovorio niti napisao ijednu reč o onome što je znao o srbskom stradanju tokom zabludnih godina brozovske vladavine, želim da podsetim na neke pojedinosti koje su, verujem, i vama poznate:
Zakonom ustaške (nacističke) Pavelićeve Hrvatske iz 1941. godine zabranjena je organizacija srbskih dobrovoljaca iz srbskih oslobodilačkih ratova 1912-1918, a dobrovoljcima, u tom aktu nazvanim ‘takozvani’, oduzeta je celokupna imovina.
Posle rata, na istovetan način postupila je i novouspostavljena komunistička vlast u Jugoslaviji, tako što je rešenjem Ministarstva unutrašnjih poslova FNRJ, br. IV.11057/46, od 18 februara 1947. godine, ‘zabranjen rad Savezu ratnih dobrovoljaca iz oslobodilačkih ratova 1912-1918 godine, a imovina udruženja konfiskovana u korist države – radi njegovog profašističkog obeležja i protunarodnog stava za vreme okupacije’.
Po svojim posledicama, ovo rešenje bilo je tragičnije od onog Pavelićevog. Jer, zvanični stav tek uspostavljene vlasti prema dobrovoljačkoj organizaciji (navodno profašističkoj) prinudio je dobrovoljce da ‘zaborave’ na svoje učešće u srbskim oslobodilačkim ratovima, toliko da se čak i u porodičnim krugovima dobrovoljačko ratovanje nije pominjalo; bio je to neizmerni strah od naknadne osvete hrvatskih protivnika srbskog dobrovoljačkog pokreta, i onih iz Odese, i onih iz nekadašnjeg Jugoslovenskog odbora, i, naročito, iz reda onih koji su, kao Josip Broz, tadašnji neprikosnoveni predvodnik nove vlasti, stalno imali na umu sopstvena loša iskustva sa nekog od srbskih ratišta.
Bez obzira na to što su inicijativu za podizanje rečenog spomenika podržali Ivica Dačić (1966), predsednik Socijalističke partije Srbije, direktne naslednice Brozove (i Rankovićeve) komunističke partije, i Nebojša Stefanović (1976), ministar unutrašnjih poslova u Vladi Republike Srbije, postavlja se ozbiljno pitanje ne samo kome podizanje tog spomenika odgovara, već i mnogo ozbiljnije, sa kojim se ciljem taj spomenik podmeće i gura ‘u oko’ Srbima.
I kome je u interesu da Srbima bude naturena hipoteka zločinačke, genocidne komunističke ideologije i prakse iz vremena i Josipa Broza i Aleksandra Rankovića.
Više Aleksandra Rankovića nego Josipa Broza, pošto je Broz bio dovoljno mudar da ne potpiše ijedan akt protiv Srba, on je ostavljao jadnim Srbima da to oni učine.
Kao što je to Aleksandar Ranković učinio:
– Naredbom za proboj Sremskog fronta koji je, po svemu, bio genocidne prirode jer su u njemu žrtvovana srbska deca ne samo nepripremljena za rat, nego i svesno lišena mogućnosti da ostave potomstvo; i
– Rešenjem kojim su srbski dobrovoljci iz srbskih oslobodilačkih ratova 1912-1918 proglašeni profašistima.
S osobitim poštovanjem…”
Podrazumeva se da su i jedan i drugi primalac propustili ili da pismo pročitaju, ili da se prema njemu postave odgovorno.
Valjda im nije bilo do podsećanja na Brozov nalog da “za Srbiju neće biti milosti… Srbija nema čemu da se nada”, niti na “oslobodilački” razmah revolucionarnog terora koji je tokom sledećih godina posmicao mnogo stotina hiljada srbskih glava, tako da se, prema nekim izvorima, Aleksandar Ranković mogao “hvaliti” da je od 1945. do 1951. godine postreljano 586.000 “narodnih neprijatelja”; Srba, naravno.
Zna li se da je pokojni Tito, oktobra 1944. godine, po ulasku u Beograd, izjavio da “Srbija nema čemu da se nada, za nju neće biti milosti” i da se “mi u Srbiji moramo ponašati kao okupatori”, da je pokojni Đido rekao da “Srbiji nije pušteno dovoljno krvi”, da je pokojni Krcun zapretio Srbiji ocenom da je Srba “premnogo ostalo u životu, ali imamo vremena da tu grešku ispravimo”, zbog čega je samo u Beogradu, po najblažim procenama, prvih dana po proterivanju Nemaca od života “oslobođeno” najmanje 30.000 Srba (drugde i mnogo više), da je “u tom smislu” zamišljeno i stratište nazvano Sremski front (u partizanskoj terminologiji “jedno od najtežih, najdugotrajnijih i najslavnijih bojišta u NOB protiv okupatora”), na kome je, prema svedočenju Brozovog istoričara Antuna Miletića, pobijeno 80.000 srbskih dečaka, a prema nalazu istoričara Novice Vojinovića (koji je, koliko nam je poznato, prvi pomenuo komunistički genocid nad Srbima), poginulo je, nestalo i ranjeno oko 180.000 mlađanih Srba, najvećim delom iz krajeva južno od Save i Dunava, skoro dece, uglavnom bez ikakvog vojničkog iskustva; nije im ni bilo potrebno vojničko iskustvo, pošto su mnogi “upotrebljeni” da, umesto ovaca, “prošetaju” kroz minska polja. Vojne komande nisu o tim žrtvama ni pravile statistiku jer su se one uklapale u već pomenute zvanične partijske stavove da “Srbiji nije pušteno dovoljno krvi” i da je to partijskim ideolozima, onima koji su, po ulasku u Srbiju, sebe proizveli u okupatore, bila prilika da na “popravnom ispitu” isprave dotadašnje greške.
Da je bilo baš tako, svedoči nam i Vojna enciklopedija (knjiga 9 Sparta-Tirana, drugo izdanje, Beograd 1975, 113, lat) koja ljudske gubitke 1. armije, kao nevažne, utvrđuje na “oko 1400 poginulih, 4500 ranjenih i oko 70 nestalih”, dok su materijalni gubici i dobici u proboju, kao vrlo važni, ustanovljeni u komad: “uništeno 2 tenka, 4 topa i 14 kamiona, a zaplenjeno 48 topova, 3 tenka, 207 minobacača, 226 mitraljeza, 2127 pušaka, 168 automata, 45 kamiona, 12 motocikala i 11 radio-stanica”.
A onu na početku ovoga teksta pomenutu potajnu želju da se Srbstvo, jednom zauvek, “ukine” kao biološka i duhovna vrsta, otvoreno je iskazala Radio-televizija Srbije – ohrabrena činjenicom da nju, “medijski javni servis Srbije”, finansiraju pretplatnici, srbski građani, valjda u uverenju da je i njenim pretplatnicima, srbskim građanima, već preko glave nekakvoga tamo Srbstva i srbovanja, te da jedva čekaju da se Drug Marko vrati i obavi posao koji je “mnogo teo, mnogo započeo”.
Još da rekoše za čiji to račun rade i ko ih u tome podržava.
Ilija Petrović